logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ruszają targi RemaDays Warsaw 2022

   23.03.2022, przeczytano 981 razy
ilustracja

23 marca rozpoczęło się święto reklamy i druku – ruszyły targi RemaDays 2022 w Warszawie. To już 17 edycja tego międzynarodowego wydarzenia, które co roku skupia wielu przedstawicieli oraz sympatyków branży poligraficzno-reklamowej. Podczas najbliższych 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stanie się miejscem licznych rozmów, areną wymiany cennych doświadczeń oraz prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów i technologii w 11 profesjonalnych sektorach targowych. Pierwszy dzień zapewnił już mnóstwo wrażeń i pokazał, jak ważną częścią dla biznesu są spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ruszaja-targi-remadays-warsaw-2022,395213,artykul.html

Hasło przewodnie tej edycji RemaDays brzmi: „KreaTYwni. Otwarci na nowe.” W dobie dynamicznych zmian na rynku najważniejsza dla biznesu jest otwartość na rozmowę, innowacyjne pomysły, spotkania. Dlaczego? Bo biznes nie znosi przestoju, za to kocha integrację! A nie było dziś lepszego miejsca spotkań dla branży poligraficznej i reklamowej niż hale Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

Dopisali nie tylko zwiedzający z Polski, ale również zza granicy, którzy tłumnie przybyli
aby poznać ofertę blisko 500 wystawców, przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności. A oferta produktów reklamowych była bardzo bogata i zróżnicowana.

Dużym udogodnieniem dla podróżujących gości RemaDays była możliwość skorzystania
z bezpłatnych autobusów, które codziennie kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służyli także dobrze oznakowani hości i hostessy. Szczegółowe rozkłady jazdy dostępne są na stronie RemaDays 2022: https://www.remadays.com/pl/kontakt/lokalizacja

Na gości oraz Wystawców RemaDays w każdej z hal czekały duże strefy odpoczynku – Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć i napić się gorącej herbaty i kawy. Ofertę gastronomiczną wzbogaciły również restauracje i kawiarenki, serwujące dania obiadowe, smakowite przekąski i cieszące podniebienie słodkości.

Dodatkowo Organizator przygotował dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Z kolei w punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy mógł otrzymać plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory.

Pierwszy dzień targów rozpoczął również 3-dniowy cykl wykładów i konferencji RemaCongress https://www.remadays.com/pl/dla-zwiedzajacych/remacongress, podczas których zwiedzający mają okazję uczestniczyć w prelekcjach prowadzonych przez zaproszonych gości w dwóch salach konferencyjnych w hali F.

Tegorocznym gościem specjalnym RemaDays jest znany trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki. Pierwszego dnia mogliśmy wysłuchać wykładu pt.: Koło zdefiniowane na nowo – czyli marketing relacyjny – kim warto być dla klienta?, który wprowadza słuchaczy w tematykę marketingu relacji. Krzysztof Sarnecki poprowadzi jeszcze jedną ciekawą prelekcję podczas trzeciego dnia targów. Goście RemaDays
Warsaw 2022 mogli także wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, podczas których mogli dowiedzieć się o praktycznej i technicznej stronie wielu wystawianych produktów i urządzeń.

Również dziś były wręczane nagrody w konkursie „Medal za innowacje” oraz poznamy zwycięzców konkursu Korony Reklamy. Statuetki zostaną wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

  • Producent upominków reklamowych
  • Importer upominków reklamowych
  • Technology
  • Out&InDoor

Listę zwycięzców zostanie jutro zaprezentowana na stronie www

Jutro kolejny dzień targowych rozmów i spotkań. Drugi dzień przyniesie też niemałe emocje w związku z organizowaną jak co roku loterią dla zwiedzających! Na szczęśliwca losowania czeka wyjątkowa nagroda – ekspres do kawy Melitta. Aby o nią zawalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny. Losowanie nagrody odbywa się 24 marca o godz. 14:00 – w hali F na stoisku K3.

Zapraszamy już od 9:30!

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764