logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ruszają targi RemaDays Warsaw 2022

   23.03.2022, przeczytano 842 razy
ilustracja

23 marca rozpoczęło się święto reklamy i druku – ruszyły targi RemaDays 2022 w Warszawie. To już 17 edycja tego międzynarodowego wydarzenia, które co roku skupia wielu przedstawicieli oraz sympatyków branży poligraficzno-reklamowej. Podczas najbliższych 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stanie się miejscem licznych rozmów, areną wymiany cennych doświadczeń oraz prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów i technologii w 11 profesjonalnych sektorach targowych. Pierwszy dzień zapewnił już mnóstwo wrażeń i pokazał, jak ważną częścią dla biznesu są spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ruszaja-targi-remadays-warsaw-2022,395213,artykul.html

Hasło przewodnie tej edycji RemaDays brzmi: „KreaTYwni. Otwarci na nowe.” W dobie dynamicznych zmian na rynku najważniejsza dla biznesu jest otwartość na rozmowę, innowacyjne pomysły, spotkania. Dlaczego? Bo biznes nie znosi przestoju, za to kocha integrację! A nie było dziś lepszego miejsca spotkań dla branży poligraficznej i reklamowej niż hale Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

Dopisali nie tylko zwiedzający z Polski, ale również zza granicy, którzy tłumnie przybyli
aby poznać ofertę blisko 500 wystawców, przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności. A oferta produktów reklamowych była bardzo bogata i zróżnicowana.

Dużym udogodnieniem dla podróżujących gości RemaDays była możliwość skorzystania
z bezpłatnych autobusów, które codziennie kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służyli także dobrze oznakowani hości i hostessy. Szczegółowe rozkłady jazdy dostępne są na stronie RemaDays 2022: https://www.remadays.com/pl/kontakt/lokalizacja

Na gości oraz Wystawców RemaDays w każdej z hal czekały duże strefy odpoczynku – Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć i napić się gorącej herbaty i kawy. Ofertę gastronomiczną wzbogaciły również restauracje i kawiarenki, serwujące dania obiadowe, smakowite przekąski i cieszące podniebienie słodkości.

Dodatkowo Organizator przygotował dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Z kolei w punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy mógł otrzymać plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory.

Pierwszy dzień targów rozpoczął również 3-dniowy cykl wykładów i konferencji RemaCongress https://www.remadays.com/pl/dla-zwiedzajacych/remacongress, podczas których zwiedzający mają okazję uczestniczyć w prelekcjach prowadzonych przez zaproszonych gości w dwóch salach konferencyjnych w hali F.

Tegorocznym gościem specjalnym RemaDays jest znany trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki. Pierwszego dnia mogliśmy wysłuchać wykładu pt.: Koło zdefiniowane na nowo – czyli marketing relacyjny – kim warto być dla klienta?, który wprowadza słuchaczy w tematykę marketingu relacji. Krzysztof Sarnecki poprowadzi jeszcze jedną ciekawą prelekcję podczas trzeciego dnia targów. Goście RemaDays
Warsaw 2022 mogli także wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, podczas których mogli dowiedzieć się o praktycznej i technicznej stronie wielu wystawianych produktów i urządzeń.

Również dziś były wręczane nagrody w konkursie „Medal za innowacje” oraz poznamy zwycięzców konkursu Korony Reklamy. Statuetki zostaną wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

  • Producent upominków reklamowych
  • Importer upominków reklamowych
  • Technology
  • Out&InDoor

Listę zwycięzców zostanie jutro zaprezentowana na stronie www

Jutro kolejny dzień targowych rozmów i spotkań. Drugi dzień przyniesie też niemałe emocje w związku z organizowaną jak co roku loterią dla zwiedzających! Na szczęśliwca losowania czeka wyjątkowa nagroda – ekspres do kawy Melitta. Aby o nią zawalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny. Losowanie nagrody odbywa się 24 marca o godz. 14:00 – w hali F na stoisku K3.

Zapraszamy już od 9:30!

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764