logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszają zgłoszenia do konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy

   09.04.2019, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz jedenasty JURY wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszaja-zgloszenia-do-konkursu-pos-stars-na-najlepszy-display-reklamowy,382023,artykul.html

Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.

Praca najwyżej oceniona przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

Każdy zgłoszony POS można będzie zobaczyć na żywo w STREFIE POS STARS 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.

- Zapraszam wszystkie firmy zajmujące się produkcją i projektowaniem materiałów POS do kontaktu i przesyłania zgłoszeń. Poprzednie edycje pokazały, że sektor POS ma się dobrze, projekty z roku na rok są coraz bardziej innowacyjne. Bez wątpienia, trudno sobie wyobrazić powierzchnie sprzedażowe bez materiałów wsparcia. Pokażcie branży i odwiedzającym swoje realizacje. - mówi opiekun konkursu, Magdalena Wilczak z OOH magazine.

  • Aby zgłosić POS należy wypełnić FORMULARZ[PDF]
  • Kontakt w sprawie zgłoszeń: magdalena[at]oohmagazine.pl.
  • Regulamin konkursu jest dostępny TUTAJ[PDF]

Wyłonienie zwycięskich POS-ów odbywa się drugiego dnia targów (19 września) podczas konferencji MARKETING MIX.

Poprzednia edycja targów FestiwalMarketingu.pl 2018 w filmowej pigułce:

  • Laureaci konkursu POS STARS 2018 TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764