logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył casting do reklamy lodów Koral

  PR 28.07.2016, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

Marka Koral zapowiada nową gwiazdę kampanii reklamowej na sezon 2017. W spocie, do którego zdjęcia odbędą się już w sierpniu, zagra znany polski aktor młodego pokolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-casting-do-reklamy-lodow-koral,29427,artykul.html

Dotychczas w reklamach lodów Koral występowały m.in.: Doda, Maryla Rodowicz, Joanna Krupa, Kasia Zielińska, Joanna Koroniewska, Joanna Liszowska, czy Katarzyna Figura. Trzy lata temu firma zmieniła strategię, w spotach w głównych rolach zaprezentowali się młodzi ludzie, tworzący tzw. „koralową ekipę lodową”. Czyżby szykowała się kolejna zmiana?

W przyszłym sezonie będziemy kontynuować komunikację skierowaną do młodzieży, opartą na luzie, pozytywne, beztroskiej zabawie oraz radości z lata. Z jedną małą różnicą – wracamy do współpracy z gwiazdami ekranu. W sezonie 2017 będzie to bardzo znana postać, aktor młodego pokolenia, którego nazwiska na razie nie mogę zdradzić. Jedno jest pewnie: będzie głośno o marce Koral oraz o naszych produktach - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Umowa z aktorem jest już podpisana, obecnie trwa casting do reklamy. Oprócz zatrudniania profesjonalnych modeli, chcemy dać szansę młodym, niedoświadczonym, ale pełnym entuzjazmu i przebojowym młodym osobom. Szukamy 4 dziewczyn, które udziałem w zdjęciach do spotu chciałyby sobie otworzyć drzwi do kariery – dodaje Gąsiorowski.

Casting ma formę konkursu online, dostępnego pod adresem www.casting.koral.com.pl. Do reklamy mogą zgłaszać się dziewczyny od 18 roku życia, które prześlą za pomocą aplikacji konkursowej wideo z autoprezentacją. Oprócz wyjątkowej możliwości wystąpienia u boku gwiazdora znanego z filmów, seriali czy też licznych programów TV, na planie gwarantujemy sympatyczną, rodzinną atmosferę pełną miłych niespodzianek – zapowiada Piotr Gąsiorowski.

Organizatorem konkursu jest krakowska agencja Veneo, prowadząca komunikację marki w Internecie, odpowiedzialna m.in za dużą akcję marketingową „Pora na Koral”.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764