logo
WIADOMOŚCI

Ruszył konkurs Festiwalmarketingu.pl o Super Gift

Mateusz Zawiślak   07.06.2017, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka
Strefa do głosowania na Nagrodę Publiczności podczas FestiwalMarketingu.pl 2016

Podczas wrześniowych targów po raz kolejny już przeprowadzony zostanie konkurs SUPER GIFT. Konkurs wyróżnia najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywających targów FestiwalMarketingu.pl, które będą odznaczały się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-konkurs-festiwalmarketingu.pl-o-super-gift,32749,artykul.html

Wręczona zostanie także Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów podczas targów oraz nagroda Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Konkurs skierowany jest do dostawców, producentów i importerów z sektora artykułów promocyjnych.

  • Formularz zgłoszeniowy do pobrania TUTAJ [DOC]
  • Regulamin konkursu TUTAJ [PDF]


Zgłoszenia należy nadsyłać do 30 czerwca 2017 r.

Wyniki edycji 2016 konkursu dostępne są TUTAJ [PDF]. Zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów w 2016 roku otrzymał także Nagrodę Publiczności – wyniki TUTAJ.

Partnerem strategicznym targów jest www.giftsonline.pl – największa wyszukiwarka gadżetów. FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 82 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone