WIADOMOŚCI

Ruszył konkurs Festiwalmarketingu.pl o Super Gift

Mateusz Zawiślak   07.06.2017, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka
Strefa do głosowania na Nagrodę Publiczności podczas FestiwalMarketingu.pl 2016

Podczas wrześniowych targów po raz kolejny już przeprowadzony zostanie konkurs SUPER GIFT. Konkurs wyróżnia najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywających targów FestiwalMarketingu.pl, które będą odznaczały się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-konkurs-festiwalmarketingu.pl-o-super-gift,32749,artykul.html

Wręczona zostanie także Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów podczas targów oraz nagroda Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Konkurs skierowany jest do dostawców, producentów i importerów z sektora artykułów promocyjnych.

  • Formularz zgłoszeniowy do pobrania TUTAJ [DOC]
  • Regulamin konkursu TUTAJ [PDF]


Zgłoszenia należy nadsyłać do 30 czerwca 2017 r.

Wyniki edycji 2016 konkursu dostępne są TUTAJ [PDF]. Zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów w 2016 roku otrzymał także Nagrodę Publiczności – wyniki TUTAJ.

Partnerem strategicznym targów jest www.giftsonline.pl – największa wyszukiwarka gadżetów. FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 97 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone