logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył konkurs Mastercard oraz PLL LOT

  PR 15.05.2018, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs jest skierowany do użytkowników kart Mastercard, którzy uzyskają amerykańską wizę B1/B2 w trakcie trwania akcji, czyli od 14 maja do 14 października. Składa się z dwóch etapów  – pierwszy sprawdza wiedzę uczestników, a drugi ich kreatywność – zadaniem jest odpowiedź na pytanie „Co chciałabyś/chciałbyś zobaczyć w USA i dlaczego?”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-konkurs-mastercard-oraz-pll-lot,36498,artykul.html

Na zwycięzców czeka 50 podwójnych pakietów wyjazdowych – karty przedpłacone Mastercard (łączna wartość 500 USD) oraz bilety lotnicze LOT na wybrane kierunki w USA.

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.lotemdousa.pl.

Akcja promowana będzie w kanałach własnych Mastercard oraz LOT, w tym na stronie WWW oraz w mediach społecznościowych.

Mastercard angażuje się w promocję ruchu bezwizowego, zwracając uwagę na korzyści wynikające z możliwości nieskrępowanego, a jednocześnie wygodnego i bezpiecznego podróżowania za granicę.

Źródło: Mastercard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764