logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył PixAd - sieć In-Image Advertising

  PR 02.12.2011, przeczytano 1668 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył PixAd – pierwsza w Polsce sieć oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie In-Image Advertising. Główny mechanizm opiera się na możliwości emisji reklam na zdjęciach i precyzyjnego dopasowania przekazu reklamowego do kontekstu i treści fotografii. Pozwala to wydawcom serwisów internetowych na monetyzowanie powierzchni stron do tej pory nie wykorzystywanych komercyjnie, a tym samym uzyskanie dodatkowych przychodów bez wydzielania oddzielnego miejsca. Natomiast reklamodawcom PixAd zapewnia precyzyjne dotarcie do zainteresowanego użytkownika i efektywne wykorzystanie budżetów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-pixad---siec-in-image-advertising,14070,artykul.html

Potencjał reklamowy zdjęć w Internecie jest bardzo duży. Często to, co internauci widzą na fotografiach, przykuwa ich uwagę i zachęca do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. W sieci są miliardy zdjęć, które średnio zajmują ponad 20 procent powierzchni stron internetowych. Powierzchnie te można wykorzystać w celach reklamowych.

PixAd oferuje display, video i reklamy tekstowe na warstwie zdjęcia oraz innowacyjną formę reklamy online PixMark – interaktywne aplikacje e-commerce, które zmieniają statyczne obrazy w interaktywny kontent. Aplikacje działają w ten sposób, że do fotografii umieszczonych w sieci podłączane są reklamy wybranych produktów, na przykład widniejące na zdjęciach przedmioty zostają opatrzone ikoną koszyka. Gdy internauta najedzie na nią kursorem, pojawia się ramka z informacją o cenie i przekierowaniem do sklepu internetowego, w którym można kupić taki sam lub podobny produkt.

Dzięki reklamom z wykorzystaniem interaktywnych aplikacji PixMark internauta oszczędza czas, który musiałby poświęcić na szukanie danego produktu w sieci. Zaletą tej formy reklamowej jest jej nieinwazyjność. Reklama pojawia się dopiero wówczas, gdy wywoła
ją użytkownik.

Technologia stosowana przez PixAd umożliwia nie tylko emisję reklam na warstwie zdjęcia, ale przede wszystkim jej precyzyjne i wielowymiarowe targetowanie, m.in. poprzez szeroki kontekst zdjęcia (czynność, przestrzeń, emocje, etc.), przedmioty znajdujące się na zdjęciu, wybrane marki i modele, kategorie, geotargetowanie, audiencje targeting czy retargetowanie spersonalizowane.

„Reklama oparta o zdjęcia zamieszczane w Internecie to przyszłość marketingu on-line. Obrazy są bardzo skutecznym sposobem przekazywania informacji. Internauci zwracają na nie większą uwagę. Średni współczynnik klikalności (CTR) dla tego typu reklam jest pięciokrotnie wyższy niż dla form standardowych” – mówi Angelika Przeździęk, Dyrektor Zarządzający PixAd.

Wydawcom serwisów internetowych PixAd umożliwia zwiększenie zysków poprzez zagospodarowanie nie wykorzystywanej wcześniej do celów reklamowych przestrzeni zajmowanej przez zdjęcia. Odbywa się to bez ingerencji w layout strony. Reklama na zdjęciach nie wymaga wydzielenia dodatkowego miejsca ani rezygnacji z innych form reklamowych.

Reklamodawcy dzięki precyzyjnemu i wielowymiarowemu targetowaniu mogą zwiększyć skuteczność swoich kampanii. Reklamy są ściśle dopasowane do zdjęć, co przekłada się na większe zainteresowanie potencjalnych klientów.

„Po pierwszym miesiącu działania sieci możemy powiedzieć, że konwersje na nowych formach reklamowych są wyższe średnio o około 40%-60% w stosunku do standardowej kampanii reklamowej” – dodaje Angelika Przeździęk, Dyrektor Zarządzający PixAd.

Szerokie grono wydawców i sieci reklamowych współpracujących z PixAd daje reklamodawcom możliwość prowadzenia kampanii na ponad 800 stronach internetowych.

Projekt PixAd znalazł się w gronie 20 finalistów konkursu Startup Fest zorganizowanym przez Agora S.A.

Źródło: PixAd

pixad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764