logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył PixAd - sieć In-Image Advertising

  PR 02.12.2011, przeczytano 1875 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył PixAd – pierwsza w Polsce sieć oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie In-Image Advertising. Główny mechanizm opiera się na możliwości emisji reklam na zdjęciach i precyzyjnego dopasowania przekazu reklamowego do kontekstu i treści fotografii. Pozwala to wydawcom serwisów internetowych na monetyzowanie powierzchni stron do tej pory nie wykorzystywanych komercyjnie, a tym samym uzyskanie dodatkowych przychodów bez wydzielania oddzielnego miejsca. Natomiast reklamodawcom PixAd zapewnia precyzyjne dotarcie do zainteresowanego użytkownika i efektywne wykorzystanie budżetów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-pixad---siec-in-image-advertising,14070,artykul.html

Potencjał reklamowy zdjęć w Internecie jest bardzo duży. Często to, co internauci widzą na fotografiach, przykuwa ich uwagę i zachęca do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. W sieci są miliardy zdjęć, które średnio zajmują ponad 20 procent powierzchni stron internetowych. Powierzchnie te można wykorzystać w celach reklamowych.

PixAd oferuje display, video i reklamy tekstowe na warstwie zdjęcia oraz innowacyjną formę reklamy online PixMark – interaktywne aplikacje e-commerce, które zmieniają statyczne obrazy w interaktywny kontent. Aplikacje działają w ten sposób, że do fotografii umieszczonych w sieci podłączane są reklamy wybranych produktów, na przykład widniejące na zdjęciach przedmioty zostają opatrzone ikoną koszyka. Gdy internauta najedzie na nią kursorem, pojawia się ramka z informacją o cenie i przekierowaniem do sklepu internetowego, w którym można kupić taki sam lub podobny produkt.

Dzięki reklamom z wykorzystaniem interaktywnych aplikacji PixMark internauta oszczędza czas, który musiałby poświęcić na szukanie danego produktu w sieci. Zaletą tej formy reklamowej jest jej nieinwazyjność. Reklama pojawia się dopiero wówczas, gdy wywoła
ją użytkownik.

Technologia stosowana przez PixAd umożliwia nie tylko emisję reklam na warstwie zdjęcia, ale przede wszystkim jej precyzyjne i wielowymiarowe targetowanie, m.in. poprzez szeroki kontekst zdjęcia (czynność, przestrzeń, emocje, etc.), przedmioty znajdujące się na zdjęciu, wybrane marki i modele, kategorie, geotargetowanie, audiencje targeting czy retargetowanie spersonalizowane.

„Reklama oparta o zdjęcia zamieszczane w Internecie to przyszłość marketingu on-line. Obrazy są bardzo skutecznym sposobem przekazywania informacji. Internauci zwracają na nie większą uwagę. Średni współczynnik klikalności (CTR) dla tego typu reklam jest pięciokrotnie wyższy niż dla form standardowych” – mówi Angelika Przeździęk, Dyrektor Zarządzający PixAd.

Wydawcom serwisów internetowych PixAd umożliwia zwiększenie zysków poprzez zagospodarowanie nie wykorzystywanej wcześniej do celów reklamowych przestrzeni zajmowanej przez zdjęcia. Odbywa się to bez ingerencji w layout strony. Reklama na zdjęciach nie wymaga wydzielenia dodatkowego miejsca ani rezygnacji z innych form reklamowych.

Reklamodawcy dzięki precyzyjnemu i wielowymiarowemu targetowaniu mogą zwiększyć skuteczność swoich kampanii. Reklamy są ściśle dopasowane do zdjęć, co przekłada się na większe zainteresowanie potencjalnych klientów.

„Po pierwszym miesiącu działania sieci możemy powiedzieć, że konwersje na nowych formach reklamowych są wyższe średnio o około 40%-60% w stosunku do standardowej kampanii reklamowej” – dodaje Angelika Przeździęk, Dyrektor Zarządzający PixAd.

Szerokie grono wydawców i sieci reklamowych współpracujących z PixAd daje reklamodawcom możliwość prowadzenia kampanii na ponad 800 stronach internetowych.

Projekt PixAd znalazł się w gronie 20 finalistów konkursu Startup Fest zorganizowanym przez Agora S.A.

Źródło: PixAd

pixad.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764