logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył polski Gametoon HD

  PR 19.12.2018, przeczytano 893 razy

Grupa Kino Polska uruchomiła polskojęzyczną wersję kanału esportowego Gametoon HD. Obecnie jest on dostępny w ofertach sieci kablowych: UPC Polska, Jambox, eTV i INEA oraz w serwisie rozrywki internetowej IPLA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-polski-gametoon-hd,380579,artykul.html

W ofercie programowej Gametoon HD dominują programy typu let's play, w których popularni youtuberzy i streamerzy grają w gry, na bieżąco je komentując. Dzięki porozumieniu z największymi wydawcami gier komputerowych na świecie prezentowane na antenie tytuły, to m.in. Marvel's Spider-Man, Star Wars: Battlefront II i The Sims 4, a w najbliższym czasie pojawi się też FIFA 19. W zakresie programów let’s play Gametoon HD współpracuje z czołową w Polsce siecią influencer marketingu LifeTube, dzięki której gry prezentują tak uznani influencerzy, jak: Seto – jeden z najpopularniejszych krajowych streamerów w serwisie Twitch; ViniPlay – youtuber znany ze swojego zamiłowania do serii GTA; Bungo21 – specjalista od surwiwalu w grach komputerowych oraz Mrs Scarlett – ekspertka w dziedzinie serii The Sims. Na antenie kanału gra ponadto Jakub „Lothar” Szygulski – profesjonalny gracz gry Fortnite, reprezentujący barwy klubu esportowego G2 Esports, a tytuł FIFA 19 zaprezentuje LisekHD – youtuber z pierwszej setki najlepszych graczy FIFA na świecie. Twórcy współpracujący z Gametoonem mają zasięg od 25 tysięcy do 175 tysięcy subskrypcji.

Kanał nadaje też pasmo esportowe, w którym przypomina widzom najważniejsze mecze z międzynarodowych wydarzeń esportowych, takich jak ESL One i Starladder Starseries, oraz tych bardziej lokalnych: angielskiej ligi ESL czy turniejów gry Street Fighter V organizowanych przez prężną społeczność gier-bijatyk w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Gametoon HD prezentuje pełne ciekawostek materiały promocyjne i zajawki najnowszych gier, które umożliwiają poznanie nowych tytułów. Dodatkowymi propozycjami z ramówki Gametoon HD są magazyny: „Gamanoid World”, w którym stacja odwiedza imprezy i konwenty dla graczy oraz miłośników popkultury oraz „10UP” – program z przeróżnymi zestawieniami dziesięciu rzeczy związanych z szeroko rozumianą kulturą gier wideo.

– Uruchomiliśmy Gametoon HD w Polsce, bo widzimy w naszym kraju ogromny potencjał esportu i gier komputerowych. Zamierzamy wykorzystać własne doświadczenie zdobyte przy pracy nad anglojęzyczną wersją tego kanału, który jest dystrybuowany na całym świecie. Chcemy, by Gametoon stał się częścią większej platformy społecznościowej skierowanej do wszystkich miłośników gier komputerowych, esportu i popkultury. Planujemy zbudować społeczność wokół stacji i marki Gametoon, wykorzystując możliwości jakie dają interaktywność, media społecznościowe i trend second screen – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu spółki Kino Polska TV SA.

Obecnie Gametoon HD jest dostępny w ofertach czterech sieci kablowych: UPC Polska, Jambox, eTv i INEA oraz w serwisie rozrywki internetowej IPLA. Ponadto abonenci pakietu Select z oferty UPC Polska do 3 marca 2019 roku mogą oglądać Gametoona w paśmie odkodowanym. Dyrektorem programowym Gametoon HD jest Maciej Mikstacki. Anglojęzyczna wersja kanału jest dostępna m.in. we Francji, Holandii, Szwecji, Turcji, Bułgarii, Stanach Zjednoczonych oraz kilku krajach Ameryki Południowej i Afryki.

Źródło: Grupa Kino Polska

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764