logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszył serwis Pomoc Non Stop autorstwa Focus Media Group

  PR 16.01.2019, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Wystartował serwis internetowy marki Pomoc Non Stop, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie organizacji obsługi i naprawy pojazdów. Za stworzenie portalu, dostępnego pod adresem www.pomocnonstop.pl, odpowiada Focus Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyl-serwis-pomoc-non-stop-autorstwa-focus-media-group,380819,artykul.html

Pomoc Non Stop jest częścią grupy kapitałowej PZU. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w obsłudze szkód komunikacyjnych i usług Assistance, nowa marka będzie zapewniać całodobowe wsparcie towarzystwom ubezpieczeniowym, flotom samochodowym i klientom indywidualnym w zakresie organizacji oraz realizacji napraw. W razie potrzeby przeprowadzi oględziny pojazdów, oszacuje realną wartość szkody, a dzięki własnej platformie aukcyjnej pomoże w sprzedaży pojazdów poleasingowych oraz uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych. Za pośrednictwem serwisu www.pomocnonstop.pl użytkownicy mogą zapoznać się z ofertą marki oraz dokonać zakupu niektórych usług.

Focus Media Group odpowiadała za zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie strony internetowej, w tym za UX i UI design, zintegrowanie serwisu z systemem płatności on-line, kodowanie, a także stworzenie systemu do zarządzania treścią. Agencja zajmie się również rozbudową portalu o kolejne funkcjonalności.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764