logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła 10. edycja kampanii „Zbieramy krew dla Polski”

  PR 24.04.2017, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

22 kwietnia ruszyła jubileuszowa, 10. edycja największej kampanii na rzecz honorowego krwiodawstwa w Polsce „Zbieramy krew dla Polski”, organizowanej wspólnie przez Grupę Muszkieterów i Polski Czerwony Krzyż.  W 9. wcześniejszych odsłonach akcji udało się zebrać łącznie ponad 13 600 litrów krwi od blisko 40 200 dawców, co pozwoliło na przeprowadzenie wielu zabiegów i operacji ratujących życie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-10.-edycja-kampanii-_zbieramy-krew-dla-polski_,32242,artykul.html

W ramach wspólnych działań Grupy Muszkieterów i PCK w 2017 roku, na parkingach pod sklepami Intermarché i Bricomarché, przeprowadzonych zostanie 130 akcji zachęcających do regularnego oddawania krwi, połączonych z jej poborem. Mobilny punkt pobierania krwi  pojawi się także w centrali Grupy Muszkieterów w podpoznańskim Swadzimiu, umożliwiając pracownikom firmy przyłączenie się do inicjatywy.

– Realizując już 10. raz z rzędu kampanię „Zbieramy krew dla Polski”, podkreślamy wagę krwi jako daru ratującego zdrowie i życie człowieka. Wspaniale jest obserwować, jak z roku na rok przybywa nie tylko krwiodawców, ale też sympatyków akcji – osób, które wspierają nas w naszych działaniach. Mając nadzieję, że tegoroczna kampania będzie równie wyjątkowa, co poprzednie, zachęcamy wszystkich do przyłączenia się do naszej inicjatywy – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Ambulanse Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i krwiolecznictwa, stacjonować będą przed sklepami sieci Intermarché i Bricomarché w 106 polskich miejscowościach. W każdym znajdzie się specjalistyczny sprzęt medyczny pozwalający na bezpieczne pobieranie krwi oraz lekarz, który zadba o bezpieczeństwo krwiodawców.

– Personel medyczny wykonujący zabiegi w ambulansach korzysta z takiego samego jednorazowego sprzętu, jak przy pobieraniu krwi w szpitalach oraz przychodniach. Nie należy obawiać się również samego zabiegu: ból ukłucia jest znikomy, a niepożądane objawy po poborze krwi praktycznie nie występują – tłumaczy Renata Kawka, Sekretarz Krajowej Rady Honorowego Krwiodawstwa Polskiego Czerwonego Krzyża.

Każdy, kto zdecyduje się na oddanie krwi, uzyska bezpłatnie wyniki swoich badań laboratoryjnych oraz otrzyma breloczek pierwszej pomocy, zawierający maseczkę do sztucznego oddychania oraz jednorazowe rękawiczki – w ramach propagowania idei udzielania pierwszej pomocy.

Zbiórkom krwi towarzyszyć będzie wiele atrakcji, a wśród nich nauka pierwszej pomocy, pokazy strażackie, animacje dla dzieci oraz konkursy i quizy.

Drużyna#M

W mediach społecznościowych akcję „Zbieramy krew dla Polski” wspiera Drużyna#M, zachęcając wszystkich do oddawania krwi na swoim profilu na Facebooku.
Drużyna#M to ekipa, której członkiem staje się każdy, kto chce pomagać innym – oddając krew, ale też zachęcając Panie do badań mammograficznych, budując place zabaw, czy przekazując produkty spożywcze Bankom Żywności.

Więcej informacji na temat kampanii oraz harmonogram wizyt ambulansu będzie można znaleźć na plakatach i ulotkach, w Radio Muszkieterów działającym na terenie supermarketów Intermarché i Bricomarché, a także na stronach internetowych:

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764