logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

   14.06.2019, przeczytano 367 razy
ilustracjastrzałka

Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-19.-edycja-konkursu-biuletynow-firmowych,382885,artykul.html

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, w której dotychczas wzięło udział ponad 1300 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W 19. edycji Konkursu, firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne i content marketingowe w 17 kategoriach.

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019 będą oceniać:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
  • Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT,
  • Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime,
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
  • Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media,
  • Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication,
  • Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media,
  • Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners,
  • Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.

– W tegorocznej edycji Konkursu prace oceni wielu nowych członków Jury. Będzie to świetna okazji do zweryfikowania jakości swoich projektów świeżym okiem profesjonalistów. Otwieramy się też na projekty content marketingowe, których źródłem jest dobrej jakości treść, tak ważna i ceniona w biuletynach firmowych – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 19 lipca 2019 r. na adres Agencji custom publishing Agape.

Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się TUTAJ

Jak co roku, konkurs odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764