logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

   14.06.2019, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-19.-edycja-konkursu-biuletynow-firmowych,382885,artykul.html

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, w której dotychczas wzięło udział ponad 1300 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W 19. edycji Konkursu, firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne i content marketingowe w 17 kategoriach.

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019 będą oceniać:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
  • Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT,
  • Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime,
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
  • Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media,
  • Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication,
  • Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media,
  • Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners,
  • Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.

– W tegorocznej edycji Konkursu prace oceni wielu nowych członków Jury. Będzie to świetna okazji do zweryfikowania jakości swoich projektów świeżym okiem profesjonalistów. Otwieramy się też na projekty content marketingowe, których źródłem jest dobrej jakości treść, tak ważna i ceniona w biuletynach firmowych – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 19 lipca 2019 r. na adres Agencji custom publishing Agape.

Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się TUTAJ

Jak co roku, konkurs odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764