logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła akcja „Drzewo na zamówienie”

  PR 13.04.2021, przeczytano 167 razy

DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-akcja-_drzewo-na-zamowienie_,391008,artykul.html

- “Drzewo na zamówienie” to inicjatywa, w której chcemy uświadomić naszą społeczność, że drukowanie jest jednym z głównych źródeł nadmiernego zużycia papieru i pokazać, że można temu zaradzić. Obliczyliśmy, że Klienci DrTusza zużywają miesięcznie 11605 wkładów, co oznacza, że zadrukowują ok. 50 000 000 kartek papieru. Na produkcję takiej ilości papieru potrzeba blisko 245 drzew - mówi Aneta Zagórska z DrTusz.pl - Mając tego świadomość, jako sklep z materiałami eksploatacyjnymi do drukarek, czujemy się zobowiązani do szerzenia  wiedzy na temat mniejszej konsumpcji papieru i sposobów na to, by drukowanie było bardziej ekologiczne. Jesteśmy to winni naturze. Zapowiadane przez nas posadzenie drzew, to tak naprawdę tylko finał akcji, której wydźwięk edukacyjny jest dla nas niezwykle ważny. Chcemy, by nasi klienci otrzymali rzetelne informacje, dlaczego tego typu działania są ważne i potrzebne - dodaje.

Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, jedno zamówienie w sklepie internetowym lub stacjonarnym (przy ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75 w Białymstoku), to jedna wirtualna sadzonka. Jedna wirtualna sadzonka, to jedno drzewko zasadzone przez inicjatora akcji.

Drzewo na zamówienie” to kolejne działanie DrTusza związane z promowaniem postaw proekologicznych wśród użytkowników drukarek. Oprócz dystrybucji materiałów edukacyjnych na temat ekologicznego drukowania, firma angażuje się w edukację dzieci i młodzieży, prowadzi nieodpłatne zajęcia na temat właściwej segregacji śmieci i organizuje konkursy zachęcające do recyklingu.  

Udział w akcji “Drzewo na zamówienie” jest dobrowolny i nieodpłatny.

Źródło: DrTusz.pl

www.drtusz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grafmasz dostarcza ploter Sinajet do drukarni Reklama AZ
Reklama AZ to firma, która powstała w 1990 r. w Łasku w województwie łódzkim. Czas ten wykorzystała na rozbudowę firmy nie tylko pod względem lokalowym (posiada dwa obiekty produkcyjne o powierzchni około 600 m2), ale również na ciągłe inwestycje w park maszynowy. Szeroki zakres usług realizują dzięki doświadczeniu swoich pracowników, a prace...
Canon: urządzenia Imagepress z nowoczesnymi funkcjami kontroli jakości i nadzoru nad wydrukiem
Canon wprowadza na rynek dwie nowe opcje do automatyzacji druku. Moduły Sensing Unit oraz Inspection Unit udoskonalą urządzenia serii imagePRESS C10010VP. To premierowe rozwiązania, które są kontynuacją wsparcia klientów w druku produkcyjnym. Dostawcy usług druku mogą teraz monitorować i dbać o jakość wydruków w sposób automatyczny, bez konieczności...
Interprint na Łódź Design Festival 2021
Interprint już po raz czternasty bierze udział w Łódź Design Festival. Tradycyjnie też jest fundatorem jednej z nagród w plebiscycie make me!. Wystawa towarzysząca konkursowi i prezentująca najciekawsze projekty twórców z całego świata będzie zorganizowana w przeszklonych pawilonach na terenie kompleksu OFF Piotrkowska. I właśnie tuż obok zaplanowana...
Sektor opakowań jest jedną z branż, która w pandemii radzi sobie nad wyraz dobrze. Zwiększyło się zapotrzebowanie na opakowania do wysyłki towarów zamawianych online, jedzenia na wynos czy środków czyszczących i higienicznych. O kondycji firm z sektora świadczy także ich niski poziom zadłużenia. Według danych Krajowego Rejestru Długów Informacji Gospodarczej zobowiązania te...
Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy
Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764