logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła akcja „Drzewo na zamówienie”

  PR 13.04.2021, przeczytano 266 razy

DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-akcja-_drzewo-na-zamowienie_,391008,artykul.html

- “Drzewo na zamówienie” to inicjatywa, w której chcemy uświadomić naszą społeczność, że drukowanie jest jednym z głównych źródeł nadmiernego zużycia papieru i pokazać, że można temu zaradzić. Obliczyliśmy, że Klienci DrTusza zużywają miesięcznie 11605 wkładów, co oznacza, że zadrukowują ok. 50 000 000 kartek papieru. Na produkcję takiej ilości papieru potrzeba blisko 245 drzew - mówi Aneta Zagórska z DrTusz.pl - Mając tego świadomość, jako sklep z materiałami eksploatacyjnymi do drukarek, czujemy się zobowiązani do szerzenia  wiedzy na temat mniejszej konsumpcji papieru i sposobów na to, by drukowanie było bardziej ekologiczne. Jesteśmy to winni naturze. Zapowiadane przez nas posadzenie drzew, to tak naprawdę tylko finał akcji, której wydźwięk edukacyjny jest dla nas niezwykle ważny. Chcemy, by nasi klienci otrzymali rzetelne informacje, dlaczego tego typu działania są ważne i potrzebne - dodaje.

Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, jedno zamówienie w sklepie internetowym lub stacjonarnym (przy ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75 w Białymstoku), to jedna wirtualna sadzonka. Jedna wirtualna sadzonka, to jedno drzewko zasadzone przez inicjatora akcji.

Drzewo na zamówienie” to kolejne działanie DrTusza związane z promowaniem postaw proekologicznych wśród użytkowników drukarek. Oprócz dystrybucji materiałów edukacyjnych na temat ekologicznego drukowania, firma angażuje się w edukację dzieci i młodzieży, prowadzi nieodpłatne zajęcia na temat właściwej segregacji śmieci i organizuje konkursy zachęcające do recyklingu.  

Udział w akcji “Drzewo na zamówienie” jest dobrowolny i nieodpłatny.

Źródło: DrTusz.pl

www.drtusz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764