logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła akcja poparcia Deklaracji Praw Podatnika

   11.12.2011, przeczytano 4233 razy

8 grudnia rozpoczęła się ogólnopolska zbiórka poparcia Deklaracji Praw Podatnika. Organizatorzy akcji - Wydawnictwo Wiedza i Praktyka oraz Krajowa Izba Doradców Podatkowych - chcą, by Deklaracja stała się obowiązującym dekalogiem praw, które winny być egzekwowane i powinny przysługiwać podatnikom w relacjach z urzędami i urzędnikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-akcja-poparcia-deklaracji-praw-podatnika,14141,artykul.html

Zbiórka podpisów będzie prowadzona równolegle przez doradców podatkowych oraz elektronicznie na stronie http://www.deklaracja.org, gdzie przygotowano specjalny formularz poparcia.

Pierwsza, aktywna zbiórka podpisów, zorganizowana przez doradców podatkowych, rozpoczyna się na terenie województwa mazowieckiego i jest koordynowana przez Mazowiecki Oddział KIDP. Każdy podatnik, który zechce poprzeć akcję, może udać się do jednego z doradców podatkowych i poprosić o możliwość poparcia akcji swoim podpisem.

Strona http://www.deklaracja.org umożliwia poparcie akcji niezależnie od miejsca zamieszkania. Do dyspozycji internautów na stronie znajdują się: treść deklaracji oraz informacje o twórcach dokumentu i tegorocznej, majowej odsłonie Dnia Ochrony Praw Podatnika, podczas której eksperci i twórcy Deklaracji oficjalnie podpisali dokument, zamykając tym samym fazę jego opracowania.

Akcja będzie prowadzona do maja 2012 roku. Organizatorami akcji są Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Oficyna Prawa Polskiego przy współudziale Krajowej Izby Doradców Podatkowych oraz Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych.

Źródło: SIZ PAP / Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

www.deklaracja.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764