logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska”

  PR 25.04.2015, przeczytano 649 razy

Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska” pod hasłem: Wiemy, jak łączyć kolory”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral. Kampania ma na celu edukację Polaków z zakresu łączenia kolorów we wnętrzach. Realizowana będzie w kilku etapach. Działania są zaplanowane do końca 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-druga-edycja-kampanii-kolorowa-polska,24665,artykul.html

Kolorowa Polska to ogólnopolska kampania, której zamierzeniem jest edukowanie Polaków z zakresu skutecznego łączenia kolorów. Podczas trwania pierwszego etapu kampanii Biuro Podróży Reklamy bada preferencje dotyczące łączenia kolorów w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu zarówno narzędzi on-line, jak i działań ambientowych, z dużym naciskiem na materiały video. BPR podczas akcji „Kolorowa Polska” zbiera dane, które gromadzone w trakcie akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl w formie infografik i podsumowań. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w artykułach i innych materiałach kierowanych do mediów w ramach kampanii PR.

Równolegle uruchomione zostały działania „Eksperta Dekoral”, który będzie odpowiadał Polakom na pytania dotyczące urządzania swoich wnętrz. Na wybrane pytania, zostaną również przygotowane dedykowane, spersonalizowane odpowiedzi w formie video, w których wystąpi Kamdi Sosnowska, oraz Bartosz Głogowski, Eksperci Dekoral. 

Patroni medialni: Avanti.pl, Budnet.pl, ChceszMieszkac.pl, domhobby.pl, Domosfera.pl, Palapa, Purpose, WP, Cztery Kąty i Ładny Dom

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2015 roku. Za nadzór nad kampanią po stronie klienta odpowiada Wojciech Kapelusz – online marketing manager, natomiast po stronie agencji – Maciej Mazur, project manager oraz Robert Sosnowski, managing director.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764