logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła druga edycja wielkiej loterii Grupy Azoty

  PR 21.02.2019, przeczytano 1222 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Azoty, wspierająca na co dzień polskie rolnictwo jako producent nawozów, po raz drugi uruchamia loterię, w której klienci marki mają szansę wygrać nagrody pieniężne, a także nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S. Organizacja i realizacja projektu kolejny raz zostały powierzone krakowskiej agencji ESKADRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-druga-edycja-wielkiej-loterii-grupy-azoty,381341,artykul.html

Największy koncern chemiczny w Polsce tym razem postanowił połączyć siły z czołowym, światowym producentem maszyn rolniczych - New Holland. Wszystko po to, aby uhonorować swoich klientów, umożliwiając im zdobycie atrakcyjnych nagród pieniężnych, a także nowoczesnego ciągnika New Holland T4.75S.

- Zainteresowanie poprzednią edycją przerosło nasze oczekiwania, dlatego naturalnym było kontynuowanie akcji w tym roku. Chcemy ułatwiać polskim rolnikom pracę, w której na co dzień zmagają się z wieloma wyzwaniami – mówi Sławomir Staręga – Manager Marketingu w Departamencie Korporacyjnym Handlu Segmentu Agro i dodaje – polski przemysł rolniczy z roku na rok rozwija się coraz prężniej. Cieszymy się, że możemy dołożyć do tego cegiełkę, ofiarowując naszym klientom nagrody pieniężne, a w finale akcji – nowoczesny sprzęt rolniczy.

Realizacja projektu została w całości powierzona agencji ESKADRA odpowiedzialnej za pierwszą edycję loterii. ESKADRA zajmuje się kompleksową organizacją i przeprowadzeniem loterii, począwszy od opracowania regulaminu i uzyskania pozwolenia, przez losowania i kontakt z laureatami, aż do wydania nagród. Agencja zajęła się także przygotowaniem spotu promującego loterię oraz materiałów reklamowych.

- „Dbamy o polską ziemię” to duży projekt, którego realizacja wymaga doświadczenia. Cieszę się, że po raz kolejny Grupa Azoty obdarzyła nas zaufaniem i oddała jego wykonanie w nasze ręce. Dołożymy wszelkich starań, aby i tym razem wzorowo wywiązać się z naszych obowiązków – komentuje współpracę Jakub Sadecki, Prezes Zarządu agencji ESKADRA.

Działania promujące akcję obejmują: reklamy prasowe, materiały POS, a także kampanię internetową przygotowaną przez They.pl.

Do udziału w loterii można zgłaszać się od 11 lutego do 28 kwietnia br. Wystarczy zakupić nawozy Grupy Azoty za minimum 1000 zł i zarejestrować numer paragonu lub faktury poprzez wysłanie wiadomości SMS lub rejestrację na stronie www.dbamyopolskaziemie.pl.

W każdym tygodniu trwania loterii dwudziestu uczestników ma szansę na wygranie 1000 zł. Nagrodą główną w loterii jest nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S.

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764