logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła druga edycja wielkiej loterii Grupy Azoty

  PR 21.02.2019, przeczytano 1167 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Azoty, wspierająca na co dzień polskie rolnictwo jako producent nawozów, po raz drugi uruchamia loterię, w której klienci marki mają szansę wygrać nagrody pieniężne, a także nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S. Organizacja i realizacja projektu kolejny raz zostały powierzone krakowskiej agencji ESKADRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-druga-edycja-wielkiej-loterii-grupy-azoty,381341,artykul.html

Największy koncern chemiczny w Polsce tym razem postanowił połączyć siły z czołowym, światowym producentem maszyn rolniczych - New Holland. Wszystko po to, aby uhonorować swoich klientów, umożliwiając im zdobycie atrakcyjnych nagród pieniężnych, a także nowoczesnego ciągnika New Holland T4.75S.

- Zainteresowanie poprzednią edycją przerosło nasze oczekiwania, dlatego naturalnym było kontynuowanie akcji w tym roku. Chcemy ułatwiać polskim rolnikom pracę, w której na co dzień zmagają się z wieloma wyzwaniami – mówi Sławomir Staręga – Manager Marketingu w Departamencie Korporacyjnym Handlu Segmentu Agro i dodaje – polski przemysł rolniczy z roku na rok rozwija się coraz prężniej. Cieszymy się, że możemy dołożyć do tego cegiełkę, ofiarowując naszym klientom nagrody pieniężne, a w finale akcji – nowoczesny sprzęt rolniczy.

Realizacja projektu została w całości powierzona agencji ESKADRA odpowiedzialnej za pierwszą edycję loterii. ESKADRA zajmuje się kompleksową organizacją i przeprowadzeniem loterii, począwszy od opracowania regulaminu i uzyskania pozwolenia, przez losowania i kontakt z laureatami, aż do wydania nagród. Agencja zajęła się także przygotowaniem spotu promującego loterię oraz materiałów reklamowych.

- „Dbamy o polską ziemię” to duży projekt, którego realizacja wymaga doświadczenia. Cieszę się, że po raz kolejny Grupa Azoty obdarzyła nas zaufaniem i oddała jego wykonanie w nasze ręce. Dołożymy wszelkich starań, aby i tym razem wzorowo wywiązać się z naszych obowiązków – komentuje współpracę Jakub Sadecki, Prezes Zarządu agencji ESKADRA.

Działania promujące akcję obejmują: reklamy prasowe, materiały POS, a także kampanię internetową przygotowaną przez They.pl.

Do udziału w loterii można zgłaszać się od 11 lutego do 28 kwietnia br. Wystarczy zakupić nawozy Grupy Azoty za minimum 1000 zł i zarejestrować numer paragonu lub faktury poprzez wysłanie wiadomości SMS lub rejestrację na stronie www.dbamyopolskaziemie.pl.

W każdym tygodniu trwania loterii dwudziestu uczestników ma szansę na wygranie 1000 zł. Nagrodą główną w loterii jest nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S.

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank zachęca do zadbania o przyszłość
Aż 52 proc. Polaków przyznaje, że o zabezpieczeniu pieniędzy na przyszłość myśli rzadko albo wcale. Przyszłość to dla nas najbliższych 5 lat, bo nad tym, co za 10 lat i więcej zastanawia się już tylko 19 proc. z nas. mBank chce to zmienić. Dlatego w kampanii „Szczęśliwi z wiekiem” pokazuje, że warto zadbać o emeryturę.
Bank Pekao S.A. wystartował 1 czerwca z kampanią promocyjną ubezpieczeń komunikacyjnych. Swoim klientom oferuje polisy dwóch renomowanych firm ubezpieczeniowych PZU oraz LINK4. Zmotoryzowani klienci banku korzystając z promocji przy zakupie ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści.
LG zaprezentuje lodówkę z funkcją Moodup podczas inscenizacji świetlnej na festiwalu Vivid Sydney 2023
Firma LG zaprezentuje wyjątkową, zmieniającą kolor lodówkę podczas największego w Australii festiwalu kreatywności, innowacji i światła
Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS
AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.
Hand Made promuje produkty marki Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764