logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej

  PR 05.10.2020, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

21 września ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej. Zabudżetowane działania ukazują ją jako markę, która - oferując autentyczną, niezmienną od pokoleń przyjemność smaku, powstałego z połączenia owocu polskiej śliwki i wykwintnej czekolady - łączy oraz inspiruje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-jesienna-kampania-reklamowa-sliwki-naleczowskiej,388658,artykul.html

Od początku października, w ramach reklamy zewnętrznej, zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na billboardach w największych polskich miastach. Będą także eksponowane jako część historii konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wyświetlanej na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Billboardy sponsorskie są wyświetlane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD. Śliwka Nałęczowska będzie wpierana również w digitalu, w tym aktywnościami w kanałach social media. Przewidziano także reklamy prasowe w mediach handlowych oraz działania public relations.

Kampania Śliwki Nałęczowskiej będzie realizowana do końca listopada br. Ponadto od października w placówkach handlu tradycyjnego i nowoczesnego będzie trwała jesienna marki i pralin Solidarności. W jej ramach będzie można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.

Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media off-line zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: Kolterman Media Communications

www.kolterman.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764