logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania: W ciąży nie piję – Lepszy start dla Twojego dziecka

  PR 10.07.2013, przeczytano 749 razy

Ruszyła kolejna edycja kampanii „Lepszy start dla Twojego dziecka” realizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z Biurem Reklamy Be Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania%3A-w-ciazy-nie-pije--lepszy-start-dla-twojego-dziecka,19204,artykul.html

Oprócz reklamy prasowej w magazynach parentingowych i medycznych, współpracy ze środowiskiem lekarzy i położnych, oraz działań w Internecie, stałym elementem kampanii jest 10-minutowy film „W ciąży nie piję – Lepszy start dla Twojego dziecka”.

Reportaż edukacyjny zrealizowany został przez Biuro Reklamy Be Media, a nadawany jest przez cały rok w TV Medicakanale medycznym o charakterze edukacyjnym. Z przekazem mają okazję zapoznać się młode oraz przyszłe mamy przebywające między innymi na oddziałach ginekologiczno-położniczych polskich szpitali.

Ogólnopolska kampania edukacyjna "Lepszy start dla Twojego dziecka" ma na celu uświadomienie kobietom, że każda, nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita w trakcie ciąży może mieć bardzo szkodliwy wpływ na rozwój dziecka. Kampania ma również profil na portalu Facebook: facebook.com/zdrowaciaza.

Biuro Reklamy Be Media już po raz trzeci zostało wybrane do współpracy przy kampanii.

Źródło: Be Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764