logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion

  PR 23.01.2019, przeczytano 2915 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania. Do współpracy i objęcia patronatu Slow Fashion #13 – Przedwiośnie zostali zaproszeni niezależni projektanci, twórcy odzieży, akcesoriów i biżuterii:  Magdalena Ziółkowska (biżuteria z talerzy), Alicja Getka (Alicja Getka LAB),  Sebastian Natkaniec (Mokosh Cosmetics), Karmen Łuszczyńska (Loli-Pop), oraz Natalia Lipińska (COLORAT). Organizatorzy odsłaniają kulisy sesji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-13.-edycji-slow-fashion,380915,artykul.html

W ramach zainaugurowanego podczas 11 edycji targów Slow Fashion projektu Projektant Slow Fashion, do współpracy zapraszani są twórcy odzieży, akcesoriów i designu, powstających zgodnie z filozofią „slow”. Twarzami 13. edycji Slow Fashion zostali: biżuteria z talerzy – unikatowa biżuteria tworzona z porcelany z recyklingu, Alicja Getka LAB – autorskie akcesoria skórzane (portfele, torby, etui), Mokosh Cosmetics – naturalne kosmetyki ekologiczne, Loli-Pop – unikatowa odzież będąca polską odpowiedzią na światowe trendy, COLORAT – marka odzieżowa łącząca piękno, funkcjonalność i wygodę.

- Stylizując ambasadorów kampanii Slow Fashion#13 dla Jestem Slow, kierowałam się głównie tym, czym zajmują się na co dzień. Znam ich produkty, widzę, jak z nimi pracują, jaką mają ekspresję i w jaki sposób wyrażają się w swoich projektach. Chciałam, jak najbardziej uwidocznić ich estetykę. Dobierając kolory dla ambasadorów, kierowałam się również ich charakterem. – tłumaczy Monika Dziubich, stylistka.

  • Produkcja sesji: All Production
  • Zdjęcia i video: Grzegorz Korzeniowski, Hubert Chrzanowski (Asystent)
  • Makijaż: Ewelina Tymoszuk / All Production
  • Fryzury: Kasia Berkowska / All Production
  • Stylizacje: Monika Dziubich / Lok blond
  • Realizacja: Slow Fashion / Grupa Slow

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Slow

www.grupaslow.pl

Dodatkowe informacje:

#SlowFashion to święto niezależnej polskiej mody i designu,
Kolejna edycja Slow Fashion odbędzie się 9 – 10 marca w Centrum Praskim Koneser.
250 twórców z całej Polski, tworzących w zgodzie z nurtem „slow”,
starannie wyselekcjonowane marki, zgodne z zasadą #KupujLepszeUbrania,
autorska odzież, biżuteria i akcesoria,
prelekcje o lepszej modzie, odpowiedzialnych wyborach i świadomej konsumpcji oraz warsztaty w rytmie #slow,
Strefy: Premium, Casual, Street, Elegance, Kids, Moda Męska, Ciało, Slow Food i Warsztatownia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764