logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych

  PR 07.02.2019, przeczytano 461 razy
ilustracjastrzałka

Zaniedbanie, poczucie odrzucenia i samotności, trudności edukacyjne, czy brak wiary w siebie to tylko niektóre z przeciwności, jakim muszą stawić czoła tysiące potrzebujących dzieci w Polsce. To właśnie z myślą o nich powstała nowa ogólnopolska kampania SOS Wiosek Dziecięcych przygotowana przez agencje VMLY&R Poland oraz Papaya Films. Akcja zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia i pomocy w wyrównaniu ich szans.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-1procent-sos-wiosek-dzieciecych,381136,artykul.html

Ogólnopolska kampania 1% prowadzona będzie do końca kwietnia 2019 roku i obejmie prasę, Internet, a także reklamy na nośnikach w przestrzeni miejskiej. W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona internetowa www.dziecisos.org, na której pobrać można bezpłatny program PIT 2018 lub wypełnić zeznanie podatkowe online.

Towarzyszący działaniom promocyjnym film reklamowy przedstawia kilkuletnią dziewczynkę, przygotowującą się do wyjścia na ring bokserski, na którym musi się zmierzyć w symbolicznej walce. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya Films.

- Nie ulega wątpliwości, że dla mnie był to jeden z najprzyjemniejszych projektów, w jakich brałem udział. Zaangażowanie ludzi, z którymi realizowałem ten spot, było wręcz niespotykane. Świetna atmosfera, fenomenalna główna bohaterka oraz szczytny cel sprawiły, że stworzyliśmy film, z którego możemy być dumni. Jednak przede wszystkim mam nadzieję, że spełni on swoje główne założenie i pomoże Stowarzyszeniu zebrać środki na dalszą realizację swoich planów pomocy dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych. - Daniel Jaroszek, reżyser spotu

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od 35 lat pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodziców, a także tym z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Jego wsparcie obejmuje obecnie 1530 dzieci w Polsce. Nowa kampania Stowarzyszenia, oparta na motywie metaforycznej walki, zwraca uwagę na to, z jakimi problemami i przeszkodami mierzą się jego podopieczni.

Aby przyłączyć się do wspólnej pomocy, wystarczy przekazać 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, wpisując numer KRS 0000 056 901 w odpowiednią rubrykę formularza PIT.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764