logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”

  PR 16.10.2019, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-_otwarte-w-niedziele_,384373,artykul.html

Sieć hurtowni MAKRO rozpoczęła kampanię specjalnie, tuż przed niedzielą niehandlową, zapraszając konsumentów z całej Polski do odwiedzenia lokalnych sklepików oraz restauracji, które mogą przyjmować gości i klientów właśnie w tym dniu.

– Tą akcją chcemy wesprzeć naszych klientów. Doceniamy ich pasje oraz zaangażowanie w prowadzeniu biznesu i liczymy, że docenią to też konsumenci, chętnie odwiedzając ich lokale, które promujemy na stronie www.makro.pl – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska. – Kampanię zaprojektowaliśmy w ciekawy sposób, wykorzystując elementy real-time marketingu i dyskusyjny temat niedziel handlowych. W mediach społecznościowych kreacja zaczyna się od słów „MAKRO jest zamknięte w najbliższą niedzielę, ale zapraszamy do sklepów i restauracji naszych klientów – dodaje.

Akcja jest wspierana przez kampanię medialną, w ramach której wykorzystywane są reklamy w dziennikach lokalnych, wieloformatowe siatki na budynkach MAKRO, billboardy oraz materiały POS. W internecie kampania będzie widoczna na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram oraz YouTube. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu MAKRO Polska, a za zakup mediów – Metro Group Advertising.  

ilustracjastrzałka

Polacy darzą niezależne biznesy wielką sympatią, co potwierdza raport przygotowany na zlecenie firmy METRO*. Według niego, gdyby liczba niezależnych biznesów zmalała, co drugiej osobie brakowałoby unikalnego asortymentu (50%) i tyle samo (51%) ankietowanych odczułoby brak jakości oferowanych produktów i usług. To oznacza, że aż połowa mieszkańców Polski ucierpiałaby z powodu  zniknięcia niezależnych przedsiębiorstw z rynku.

Lokalne firmy doceniane są również za działania zgodne z filozofią zrównoważonego biznesu (dla 45% ankietowanych jest to kluczowe kryterium oceny), wysoką jakość produktów (60%) i dobrą obsługę (52%). W sumie 42% osób stwierdziło, że wolą zaopatrywać się w sklepach „za rogiem” niż w przedsiębiorstwach sieciowych. To oznacza, że prawie co drugi Polak preferuje małe biznesy lokalne.

Ta tendencja jest jeszcze bardziej znacząca w przypadku innych gałęzi usług. Ponad 3/4 ankietowanych klientów (76%) stwierdziło, że preferują małe, niezależne zakłady fryzjerskie od sieciowych. Popularne są także mniejsze restauracje, kawiarnie i bary szybkiej obsługi (54%) oraz kwiaciarnie (68%).

Małe i średnie firmy stanowią też niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Lokalna restauracja na przykład stanowi ulubione miejsce na rodzinne uroczystości, a w osiedlowym sklepie można nie tylko zrobić zakupy, ale i poszukać porady. Za to właśnie Polacy doceniają takie miejsca. Podczas  trwania kampanii „Otwarte w  niedziele” będą mogli więc poznawać nowe, ulubione miejsca i spędzać w nich miło czas.

ilustracjastrzałka

Źródło: MAKRO Polska

www.makro.pl

Dodatkowe informacje:

*Raport przygotowano na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego w październiku 2019 r. przez APCO Insight, grupę badawczą APCO Worldwide, metodą CAWI (bezpośredni wywiad prowadzony drogą internetową wspomagany komputerowo) na próbie 1000 panelistów - konsumentów, w tym 150 przedsiębiorców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764