logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”

  PR 16.10.2019, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-_otwarte-w-niedziele_,384373,artykul.html

Sieć hurtowni MAKRO rozpoczęła kampanię specjalnie, tuż przed niedzielą niehandlową, zapraszając konsumentów z całej Polski do odwiedzenia lokalnych sklepików oraz restauracji, które mogą przyjmować gości i klientów właśnie w tym dniu.

– Tą akcją chcemy wesprzeć naszych klientów. Doceniamy ich pasje oraz zaangażowanie w prowadzeniu biznesu i liczymy, że docenią to też konsumenci, chętnie odwiedzając ich lokale, które promujemy na stronie www.makro.pl – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska. – Kampanię zaprojektowaliśmy w ciekawy sposób, wykorzystując elementy real-time marketingu i dyskusyjny temat niedziel handlowych. W mediach społecznościowych kreacja zaczyna się od słów „MAKRO jest zamknięte w najbliższą niedzielę, ale zapraszamy do sklepów i restauracji naszych klientów – dodaje.

Akcja jest wspierana przez kampanię medialną, w ramach której wykorzystywane są reklamy w dziennikach lokalnych, wieloformatowe siatki na budynkach MAKRO, billboardy oraz materiały POS. W internecie kampania będzie widoczna na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram oraz YouTube. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu MAKRO Polska, a za zakup mediów – Metro Group Advertising.  

ilustracjastrzałka

Polacy darzą niezależne biznesy wielką sympatią, co potwierdza raport przygotowany na zlecenie firmy METRO*. Według niego, gdyby liczba niezależnych biznesów zmalała, co drugiej osobie brakowałoby unikalnego asortymentu (50%) i tyle samo (51%) ankietowanych odczułoby brak jakości oferowanych produktów i usług. To oznacza, że aż połowa mieszkańców Polski ucierpiałaby z powodu  zniknięcia niezależnych przedsiębiorstw z rynku.

Lokalne firmy doceniane są również za działania zgodne z filozofią zrównoważonego biznesu (dla 45% ankietowanych jest to kluczowe kryterium oceny), wysoką jakość produktów (60%) i dobrą obsługę (52%). W sumie 42% osób stwierdziło, że wolą zaopatrywać się w sklepach „za rogiem” niż w przedsiębiorstwach sieciowych. To oznacza, że prawie co drugi Polak preferuje małe biznesy lokalne.

Ta tendencja jest jeszcze bardziej znacząca w przypadku innych gałęzi usług. Ponad 3/4 ankietowanych klientów (76%) stwierdziło, że preferują małe, niezależne zakłady fryzjerskie od sieciowych. Popularne są także mniejsze restauracje, kawiarnie i bary szybkiej obsługi (54%) oraz kwiaciarnie (68%).

Małe i średnie firmy stanowią też niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Lokalna restauracja na przykład stanowi ulubione miejsce na rodzinne uroczystości, a w osiedlowym sklepie można nie tylko zrobić zakupy, ale i poszukać porady. Za to właśnie Polacy doceniają takie miejsca. Podczas  trwania kampanii „Otwarte w  niedziele” będą mogli więc poznawać nowe, ulubione miejsca i spędzać w nich miło czas.

ilustracjastrzałka

Źródło: MAKRO Polska

www.makro.pl

Dodatkowe informacje:

*Raport przygotowano na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego w październiku 2019 r. przez APCO Insight, grupę badawczą APCO Worldwide, metodą CAWI (bezpośredni wywiad prowadzony drogą internetową wspomagany komputerowo) na próbie 1000 panelistów - konsumentów, w tym 150 przedsiębiorców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764