logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

  PR 27.01.2021, przeczytano 524 razy
ilustracja

Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych[1], ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-_zdrowie-w-twoich-rekach_-marki-dettol,389975,artykul.html

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.

Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.

W klipie reklamowym przedstawione zostało szerokie portfolio produktów Dettol, które skutecznie pomagają w ochronie przed bakteriami i wirusami. Dettol Antybakteryjne mydło w płynie sprawdzi się idealne do mycia rąk w domu, a Dettol  Antybakteryjny żel do rąk 50 ml warto zawsze mieć przy sobie, gdy wychodzimy na zewnątrz. Aby zachować właściwą higienę powierzchni w domu niezastąpione będą Dettol Antybakteryjny Spray Do Powierzchni oraz Dettol chusteczki antybakteryjne.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Dettol to wiodąca marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie w 124 krajach na całym świecie. Powstała z myślą o dezynfekcji sprzętu medycznego w brytyjskich szpitalach, wsparciu leczenia ran oraz profilaktyce chorób zakaźnych. Dziś to szeroka gama produktów do utrzymania codziennej higieny – dezynfekcji  rąk i powierzchni – które pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych.

Produkty marki Dettol zabijają 99,9% bakterii i wirusów [2] w tym również SARS-CoV-2[3], wywołującego chorobę Covid-19, dzięki czemu mogą być skutecznym środkiem zapobiegającym rozprzestrzeniania się tych patogenów, co potwierdzają niezależne instytuty badawcze.

Źródło: Dettol

Dodatkowe informacje:

[1] Stwierdzenie oparte na informacjach zagregowanych i raportowanych częściowo na podstawie danych dostarczonych przez Retail Measurement Services firmy Nielsen dla zdefiniowanej kategorii i segmentów (zdefiniowanych w RB) za okres 12 miesięcy (maj 2020 r.), dla zdefiniowanego obszaru geograficznego RB.
[2] Dotyczy Dettol antybakteryjny spray do powierzchni (wersja podstawowa, o zapachu limonki z miętą) usuwa wirusa SARS-CoV-2; Dettol chusteczki antybakteryjne (original, o zapachu limonki z miętą) usuwają wirusa grypy H1N1, koronowirusa (BCV), RSV, rotawirusa, SARS-CoV-2
[3] Dotyczy Dettol antybakteryjny spray do powierzchni (wersja podstawowa, o zapachu limonki z miętą), Dettol chusteczki antybakteryjne (original,
o zapachu limonki z miętą)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764