Wystartowała 8. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOTYKAM=WYGRYWAM współorganizowaną przez markę Panache. W akcji udział biorą Gwiazdy, Celebryci i Influencerzy. Od 1 października w 8 miastach Polski zawisną bilbordy z wizerunkiem ambasadorów DOTYKAM=WYGRYWAM. Akcję wspierają także szeroko zakrojone działania public relations oraz aktywności w social mediach. Na jej potrzeby powstała także dedykowana strona www.dotykamwygrywam.pl
„DBANIE O ZDROWIE PIERSI TO NIE JEDNORAZOWY TEMAT” pod takim hasłem odbywa się 8 rok z rzędu akcja DOTYKAM=WYGRYWAM. Jej głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez propagowanie regularnego samobadania piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Ambasadorami kampanii zostali: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii - Qczaj, a także influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Do kampanii dołączyła także Zofia Ławrynowicz, Poseł na Sejm RP.
Projekty bilbordów i plakatów z wizerunkiem ambasadorów DOTYKAM-=WYGRYWAM zachęcają do tzw. re(CYC)lingu. Każdy oddając zużyty biustonosz do re(CYC)liguw w profesjonalnych salonach brafittingowych biorących udział w kampanii przyczynia się do zwiększenia środków jakie trafią na realizację działań statuowych stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie. Kampanię można wesprzeć także kupując limitowaną wersję koszulki zaprojektowaną przez projektantkę Lidie Kalitę oraz specjalnie stworzony olejek do masażu przez polską firmę BIOUP.
Za kreację odpowiada inicjatorka i organizator 8. edycji kampanii Izabela Sakutova, właścicielka firmy SO CHIC, wyłącznego dytrybutora Panache Lingerie w Polsce, która odpowiada za zakup mediów. Działania public relations realizuje Agencja PRIMOLOKO.
Kampania potrwa do 31 października.
Źródło: PRIMOLOKO