logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Dotykam = Wygrywam

  PR 02.10.2019, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała 8. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOTYKAM=WYGRYWAM współorganizowaną przez markę Panache. W akcji udział biorą Gwiazdy, Celebryci i Influencerzy. Od 1 października w 8 miastach Polski zawisną bilbordy z wizerunkiem ambasadorów DOTYKAM=WYGRYWAM. Akcję wspierają także szeroko zakrojone działania public relations oraz aktywności w social mediach. Na jej potrzeby powstała także dedykowana strona www.dotykamwygrywam.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-dotykam-%3D-wygrywam,384171,artykul.html

DBANIE O ZDROWIE PIERSI TO NIE JEDNORAZOWY TEMAT” pod takim hasłem odbywa się 8 rok z rzędu akcja DOTYKAM=WYGRYWAM. Jej głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez propagowanie regularnego  samobadania piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Ambasadorami kampanii zostali: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii -  Qczaj, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Do kampanii dołączyła także Zofia Ławrynowicz, Poseł na Sejm RP.

Projekty bilbordów i plakatów z wizerunkiem ambasadorów DOTYKAM-=WYGRYWAM zachęcają do tzw. re(CYC)lingu. Każdy oddając zużyty biustonosz do re(CYC)liguw w profesjonalnych salonach brafittingowych biorących udział w kampanii przyczynia się do zwiększenia środków jakie trafią na realizację działań statuowych stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie. Kampanię można wesprzeć także kupując limitowaną wersję koszulki zaprojektowaną przez projektantkę Lidie Kalitę oraz specjalnie stworzony olejek do masażu przez polską firmę  BIOUP.

Za kreację odpowiada inicjatorka i organizator 8. edycji kampanii Izabela Sakutova, właścicielka firmy SO CHIC, wyłącznego dytrybutora Panache Lingerie w Polsce, która odpowiada za zakup mediów. Działania public relations realizuje Agencja PRIMOLOKO.

Kampania potrwa do 31 października.

Źródło: PRIMOLOKO

www.primoloko.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764