26 marca ruszyła kampania, promująca plamoodporną i hydrofobową farbę Dulux EasyCare.
Jest wiele sytuacji w życiu, które mogą nas zaskoczyć. Spacery z psem dają dużo przyjemności, o ile aura na dworze dopisuje. Jeżeli na spacerze zaskoczy cię deszcz, w domu nie daj się zaskoczyć plamom. Bądź przygotowany na każdą sytuację i poczuj się beztrosko w domu. Dzięki hydrofobowym farbom Dulux EasyCare łatwo można zapomnieć o niemiłych niespodziankach. Ale to dotyczy tylko ścian… Nie wszyscy domownicy z takiego obrotu spraw będą zadowoleni.
Rewolucyjne farby z technologią hydrofobową - Dulux EasyCare to pierwsze plamoodporne farby odpychające płynne zabrudzenia. Beztroskie kolory dostępne są w palecie 60 kolorów gotowych; 24 kolorów do Kuchni i Łazienki oraz w ponad 15 000 kolorów z mieszalnika.
Kampania pod hasłem „Poczuj się beztrosko w domu” prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych, Internecie i mediach społecznościowych. Spot reklamowy przygotowała londyńska agencja BBH, kampanię w social mediach realizuje agencja WebTalk, a za zakup mediów odpowiada MediaCom.
Źródło: AkzoNobel