logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Dulux Easycare

  PR 03.04.2018, przeczytano 1843 razy
ilustracjastrzałka

26 marca ruszyła kampania, promująca plamoodporną i hydrofobową farbę Dulux EasyCare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-dulux-easycare,36018,artykul.html

Jest wiele sytuacji w życiu, które mogą nas zaskoczyć. Spacery z psem dają dużo przyjemności, o ile aura na dworze dopisuje. Jeżeli na spacerze zaskoczy cię deszcz, w domu nie daj się zaskoczyć plamom. Bądź przygotowany na każdą sytuację i poczuj się beztrosko w domu. Dzięki hydrofobowym farbom Dulux EasyCare łatwo można zapomnieć o niemiłych niespodziankach. Ale to dotyczy tylko ścian… Nie wszyscy domownicy z takiego obrotu spraw będą zadowoleni.

Rewolucyjne farby z technologią hydrofobową - Dulux EasyCare to pierwsze plamoodporne farby odpychające płynne zabrudzenia. Beztroskie kolory dostępne są w palecie 60 kolorów gotowych; 24 kolorów do Kuchni i Łazienki oraz w ponad 15 000 kolorów z mieszalnika.

Kampania pod hasłem „Poczuj się beztrosko w domu” prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych, Internecie i mediach społecznościowych. Spot reklamowy przygotowała londyńska agencja BBH, kampanię w social mediach realizuje agencja WebTalk, a za zakup mediów odpowiada MediaCom.

Źródło: AkzoNobel

www.akzonobel.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764