logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Dulux Easycare

  PR 03.04.2018, przeczytano 1713 razy
ilustracjastrzałka

26 marca ruszyła kampania, promująca plamoodporną i hydrofobową farbę Dulux EasyCare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-dulux-easycare,36018,artykul.html

Jest wiele sytuacji w życiu, które mogą nas zaskoczyć. Spacery z psem dają dużo przyjemności, o ile aura na dworze dopisuje. Jeżeli na spacerze zaskoczy cię deszcz, w domu nie daj się zaskoczyć plamom. Bądź przygotowany na każdą sytuację i poczuj się beztrosko w domu. Dzięki hydrofobowym farbom Dulux EasyCare łatwo można zapomnieć o niemiłych niespodziankach. Ale to dotyczy tylko ścian… Nie wszyscy domownicy z takiego obrotu spraw będą zadowoleni.

Rewolucyjne farby z technologią hydrofobową - Dulux EasyCare to pierwsze plamoodporne farby odpychające płynne zabrudzenia. Beztroskie kolory dostępne są w palecie 60 kolorów gotowych; 24 kolorów do Kuchni i Łazienki oraz w ponad 15 000 kolorów z mieszalnika.

Kampania pod hasłem „Poczuj się beztrosko w domu” prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych, Internecie i mediach społecznościowych. Spot reklamowy przygotowała londyńska agencja BBH, kampanię w social mediach realizuje agencja WebTalk, a za zakup mediów odpowiada MediaCom.

Źródło: AkzoNobel

www.akzonobel.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764