logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Just Join IT

  PR 24.05.2022, przeczytano 1453 razy
ilustracjastrzałka

Just Join IT – najpopularniejszy portal pracy dla programistów – wspólnie z domem produkcyjnym Truskavka zrealizował swoją pierwszą kampanię mediową na tak szeroką skalę, w której pokazuje kulisy codziennego życia w branży IT, choć robi to lekko, w nieco abstrakcyjny sposób. Pierwszy spot z kampanii właśnie miał swoją premierę, a jego celem było odkrycie dwóch perspektyw jednej rozmowy kwalifikacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-just-join-it,395985,artykul.html

Just Join IT ma najwięcej ofert pracy z widełkami finansowymi i jednocześnie dostarcza rozrywkę, chociażby w postaci teleturnieju Programista 100k, w którym dwie drużyny programistów walczyły o 100 tysięcy złotych, czy organizując sportowe zmagania Just Join Games, w których uczestnicy pchali monitorami i rzucali dyskami twardymi. Tym razem startup postanowił dotrzeć do szerszej społeczności, przygotowując spot reklamowy ukazujący dwie perspektywy jednej rozmowy rekrutacyjnej. Te zdecydowanie należą do stresujących, dlatego autorzy na warsztat wzięli wrażenia rekruterki i rekrutowanego programisty. Jak bardzo odległe od siebie były te dwie relacje?

Świat IT w pozornie nic nieznaczących gestach skrywa w sobie wiele tajemnic

– W kuluarach często mówi się o zderzeniu dwóch światów: HR-u i programistów. Ci pierwsi robią wszystko, by dotrzeć do najlepszego kandydata i zaproponować mu pracę. Ci drudzy są przyzwyczajeni do dziesiątek wiadomości od rekruterów i rekruterek na LinkedInie każdego dnia. Coś sprawia jednak, że mimo różnic, oba te światy łączą się i koniec końców dochodzi do współpracy. Spot zdradza kulisy jednej, wydaje się, zwyczajnej rozmowy rekrutacyjnej, która przyniosła odmienne emocje dla każdej ze stron – mówi Marcin Jaskółka, Head of Marketing Just Join IT. – Staraliśmy się pokazać kulisy życia społeczności IT, którą znamy jak nikt inny, ponieważ tworzymy największe community w Polsce. Tylko w samych grupach na Facebooku mamy ponad 170 tys. programistów. W końcu ten świat, w pozornie nic nieznaczących gestach, skrywa w sobie wiele tajemnic, które chcieliśmy ukazać za pośrednictwem relacji: “programiści versus świat”, całość okraszając delikatnym uśmieszkiem – kończy.

Portal Just Join IT zapowiada, że spot otwiera serię, w której zostanie poruszone wiele aspektów codzienności w świecie IT. Pamiętacie swój pierwszy telefon od rodziców po podpisaniu umowy o pracę w poważnej firmie? Czym programiści zajmują się na wakacjach i jakie strony przeglądają w pracy? Czy tzw. water cooler talk może być interesująca? Na te i inne pytania odpowie Just Joint IT w swoich kolejnych produkcjach.

Każde biuro zasługuje na szczyptę magii

I ta w spocie Just Join IT zaczyna się już w pierwszych sekundach, kiedy słuchamy opowieści rekruterki. Wrażenie wejścia do innego świata nie pojawia się tutaj bez przyczyny. Autorzy spotu jako cel postawili sobie właśnie ukazanie życia codziennego IT w krzywym zwierciadle – sprawdźcie, czy udało im się osiągnąć zamierzony efekt.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych, a wszystkie filmy będzie można obejrzeć na kanale YT Just Join IT. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu Just Join IT, który został opracowany ze wsparciem Kuby Biela oraz domem produkcyjnym Truskavka, który jednocześnie wyprodukował filmy. Wyreżyserowania całości podjął się Krzysztof Kosz – artysta z wieloletnim stażem kreatywnym w największych agencjach reklamowych.

Źródło: Just Join IT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764