logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania nowej przekąski w KFC

   30.04.2010, przeczytano 1325 razy

FireFly Creation zajmie się promocją nowej przekąski Golden Bites w ofercie KFC. Ofercie promocyjnej towarzyszy produktowa landing page i materiały POS. Przygotowana została również telewizyjna kampania reklamowa autorstwa Red8 Communications Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-nowej-przekaski-w-kfc,10622,artykul.html

Golden Bites to łagodna przekąska z fileta z kurczaka. Promowana będzie do 7 czerwca br. Przygotowana przez FireFly produktowa landing page dostępna jest pod adresem www.goldenbites.kfc.pl.

Jako uzupełnienie akcji internetowej odbywa się także telewizyjna kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie oferty Golden Bites, która przygotowana została przez Red8 Communications Group. Prowadzona jest na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych takich jak: Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TV4, AT Media, MTV, Viva, VH1, 4FunTV i Discovery. Działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Źródło: FireFly

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764