logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła Kampania Pomysł Na… soczysty gulasz z woreczka

  PR 05.04.2012, przeczytano 1749 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec marca ruszyła kampania telewizyjna wspierająca nowość WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka. Równolegle na fan page’u oraz stronie internetowej www.winiary.pl prowadzona jest kampania internetowa, podczas której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu zbudowanie świadomości nowego produktu oraz przypomnienie o całej linii WINIARY POMYSŁ NA… soczyste z woreczka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-pomysl-na-soczysty-gulasz-z-woreczka-,15182,artykul.html

W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30- oraz 15-sekundowy. Reklama promująca produkt WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka przedstawia szkolne dyktando i uczennicę, która zastanawia się, jak napisać słowo „gulasz”. Dziewczynka przypomina sobie soczyste i aromatyczne danie w pysznym sosie, które przyrządzała z tatą przy użyciu nowości produktowej marki WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka i poprawnie zapisuje słowo.

WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka to produkt, dzięki któremu można przygotować tradycyjne danie w zupełnie nowy sposób: w piekarniku i bez dodatku tłuszczu. W specjalnej zakładce na stronie www.winiary.pl internauci znajdą informacje dotyczące nowości produktowej oraz wszystkich produktów WINIARY POMYSŁ NA… soczyste dania z woreczka.

W serwisie WWW na internautów czeka również konkurs. Aby wziąć w nim udział, należy obejrzeć reklamę TV i uzupełnić brakujące pola w dyktandzie kulinarnym. Po poprawnym wpisaniu użytkownik otrzymuje możliwość wprowadzenia odpowiedzi na pytanie otwarte, czyli napisania własnego, krótkiego dyktanda kulinarnego. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone szklanymi naczyniami do zapiekania oraz zestawami produktów WINIARY POMYSŁ NA… z woreczkiem. Dodatkowo użytkownicy portalu społecznościowego Facebook mogą dla zabawy skorzystać z aplikacji Soczyste dyktando WINIARY.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada Legend Group Sp. z o.o. Spot został wyprodukowany przez agencję Red Carpet Sp. z o.o. Media do kampanii zaplanował i zakupił MEC Sp. z o.o. Kampanię w internecie prowadzi Lemon Sky Sp. z o.o.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764