logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania promocyjna Promedica24

  PR 24.05.2017, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Promedica24 wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zawód opiekuna seniorów i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-promocyjna-promedica24,32594,artykul.html

Celem kampanii jest pozyskanie do współpracy osób, które podejmą pracę opiekuna seniora. Zachętą jest dodatkowe 100 Euro bonusu, otrzymywane za każde przepracowane 31 dni na kontrakcie w Niemczech. Warunkiem dodatkowym jest podjęcie takiej pracy od 1 czerwca. Twórcy kampanii chcą dotrzeć do osób rozważających w przeszłości podjęcie pracy jako opiekun,  a także zainteresować nią nowych pracowników. Oficjalne dane pokazują, że zawód opiekuna seniorów już teraz jest na liście najbardziej poszukiwanych zawodów, a dla nikogo nie jest tajemnicą, że w Europie zachodzą zmiany demograficzne. Społeczeństwa starzeją się, co tworzy dobry klimat do pracy w opiece nad seniorami, zarówno stałej, jak i tymczasowej, w Polsce i za granicą.

Kampania w założeniu jej autorów ma być jedną z najbardziej intensywnych w branży usług opiekuńczych. Jak mówią marketerzy Promedica24, ma ona charakter kampanii 360°i obejmie media tradycyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym  rozgłośnie z pakietu Total Zet (radio ZET i 81 rozgłośni lokalnych), magazyny kolorowe i poradniki dla kobiet, a także dzienniki. W planach jest także kampania telewizyjna. W media planie wzięto także pod uwagę działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych i działania big data. Mocny nacisk położono również na dotarcie do grupy docelowej za pośrednictwem mediów lokalnych i regionalnych.

Najnowsza kampania promocyjna Promedica24 to także zmiana w sposobie komunikacji marki. Jak mówi Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu: - Big ideą nowej komunikacji jest podkreślenie, że praca opiekunki seniorów to praca z czymś więcej,  to praca z wartością dodaną, zarówno w wymiarze emocjonalnym jak i racjonalnym. Dlatego hasło kampanii to „Praca z szacunkiem”. Nasza nowa kampania podkreśla jej wyjątkowość. Chcemy odczarować ten zawód, pokazać, że to praca z powołaniem, ceniona przez podopiecznych i klientów.

Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampania potrwa do połowy sierpnia.

Źródło: Promedica24

www.promedica24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764