logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania radiowa „Kredytu bez prowizji” Banku Pocztowego

  PR 09.11.2018, przeczytano 268 razy

Od 5 listopada 2018 r. w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych emitowany jest spot radiowy „Listonosz”, promujący kredyt gotówkowy bez prowizji z oferty Banku Pocztowego. Swoją poprzednią odsłonę kampania radiowa Banku miała miejsce we wrześniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-radiowa-_kredytu-bez-prowizji_-banku-pocztowego,380092,artykul.html

Kampania radiowa Banku Pocztowego prowadzona będzie w ogólnopolskich i lokalnych stacjach Grupy ZET, Grupy RMF FM oraz w Polskim Radio od 5 do 18 listopada 2018 r.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii radiowej Banku Pocztowego jest Agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Value Media.

Kredyt Pocztowy od 1 sierpnia br. dostępny jest w ofercie Banku Pocztowego na promocyjnych warunkach – bez prowizji, z RRSO 9,36%. We wrześniowym zestawieniu Bankier.pl kredyt Banku Pocztowego zajął 2. miejsce.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone