logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Rak'n'Roll „Pijani życiem”

  PR 04.04.2019, przeczytano 1027 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rak-n-roll-_pijani-zyciem_,381942,artykul.html

- Jestem szczęśliwy, że mamy swój pierwszy oryginalny projekt muzyczny - mówi Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Rak'n'Roll. - Współpraca z The Dumplings okazała się po prostu świetna – Justyna napisała doskonały tekst, a muzyka Kuby zrobiła z tego przyszły przebój. Olga Bołądź jako reżyserka klipu okazała się rewelacyjna. Kolejny raz udało się zrobić tak, by kampania 1% Rak’n’Roll dawała coś fajnego tym, którzy nas wspierają, bo wiedzą, że „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów!”.

”Dla Nas KRS 0000 338 803” to utwór inspirowany doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Dzisiaj mówią o sobie, że są pijani życiem. Bohaterowie teledysku – Marta, Weronika, Kasia, Wioletta i Artur silniej czują jego smak, czym dzielą się w testimonialach. Takich historii jest więcej. Rak’n'Roll, dzięki 1% podatku, pomaga je pisać, inspirując do celebrowania życia w chorobie i po powrocie do zdrowia.   

Podwójny debiut

Do udziału w tegorocznej kampanii na rzecz zbierania 1% podatku, Rak`n`Roll zaprosił utalentowany zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy specjalnie dla Fundacji stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”.

- Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak'n'Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca – mówi Justyna.

- Premiera piosenki miała miejsce na warszawskim koncercie trasy promującej naszą najnowszą płytę „Raj”. Po reakcjach sądzimy, że się spodobała! - dodaje Kuba.

Teledysk do utworu wyreżyserowała debiutująca w tej roli aktorka Olga Bołądź

- Cieszę się z tej współpracy. Często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. Dobrze sobie o tymczasem przypomnieć. Dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej Moniki Kaczmarek i Magdy Prokopowicz, założycielki Fundacji. Teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, Magda znów jest w pewien sposób ze mną.

Nie jest to jedyny debiut związany z premierą. W teledysku po raz pierwszy w roli aktorów wystąpili bowiem Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur – przyjaciele i podopieczni Fundacji, którzy kiedyś zmagali się z rakiem, a dzisiaj celebrują życie, czerpiąc z niego jak najwięcej. Bohaterowie teledysku do piosenki „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć, przez raka można przejść.

Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie

W teledysku „Dla Nas KRS 0000 338 803” zagrało również znane z zeszłorocznej kampanii rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803”. Było ono głównym motywem zeszłorocznej kampanii „Nie ma Rak`n`Rolla bez procentów”, w której fundacja, poprzez zastosowaną grę słowną zwracała uwagę, że do działania potrzebuje procentów, jednak innych niż może się wydawać. Kampania przyniosła fundacji i twórcom w sumie 11 nagród: 3 Złote Spinacze, 5 mieczy KTR oraz 4 statuetki w konkursie Innovation.

Piwo „KRS 0000 338 803” to oryginalna receptura browaru rzemieślniczego Inne Beczki. Etykieta umieszczona na butelce informuje o tym jak wesprzeć fundację. Nazwa piwa to numer KRS, który należy wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chcemy przykazać 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. Piwo dystrybuowane jest, tak jak poprzednio, w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz w sieci www.frisco.pl.

W realizację kampanii „Pijani Życiem” fundacji Rak’n’Roll zaangażowało się wiele podmiotów. Za przygotowanie strategii oraz wypracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw, postprodukcję studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów

Dzięki zeszłorocznej zbiórce Fundacja podjęła wiele ważnych inicjatyw, m.in.:

  • udzieliła wsparcia chorym w przejściu przez raka, ale wcześniej w przejściu przez system opieki zdrowotnej. Takich podopiecznych w 2018 roku było 63.
  • zapewniła opiekę psychoonkologa dla chorych i ich rodzin. W 2018 r. udzielono 645 godz. bezpłatnych konsultacji,
  • zapewniła kompleksową opiekę Boskim Matkom – kobietom w ciąży chorym na raka – objęto opieką 46 kobiet i 36 noworodków.
  • wsparła tych, którzy są już po chorobie, lecz potrzebują pomocy, by ruszyć dalej w życie – w III edycji programu iPoRaku bierze udział 40 Ozdrowieńców,
  • kobietom w trakcie chemioterapii Fundacja przekazała 414 peruk z naturalnych włosów,
  • zorganizowała warsztaty urodowe i rękodzieła dla chorych. W warsztatach wzięło udział ponad 400 osób,
  • Utworzyła Punkt Informacyjny w warszawskim Centrum Onkologii,
  • Doprowadziła do stworzenia i oficjalnej publikacji zaleceń medycznych dotyczących badania USG piersi u kobiet w ciąży,
  • Zorganizowała górski trening biegowy dla osób, które przeszły przez raka. Przebiegli Tatry!
  • Przeprowadziła nowatorską kampanię profilaktyczną „Coś do nich mam”. 7000 kobiet zrobiło badanie USG

Źródło: Fundacja Rak’n’Roll

www.raknroll.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764