logo
WIADOMOŚCI

Ruszyła kampania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi

Mateusz Zawiślak  PR 19.06.2017, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku, w okresie wiosenno-letnim, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi przypomina mieszkańcom miasta i turystom o tym, że las to dobre sąsiedztwo. Wystartowała kampania #WoodsKreuje, której głównym bohaterem jest… drewno. Z tej okazji na łodzian i mieszkańców regionu czekają dwa miesiące leśnych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-regionalnej-dyrekcji-lasow-panstwowych-w-lodzi,32839,artykul.html

W ramach kampanii powstała bezpłatna aplikacja mobilna, przy pomocy której można odbyć fascynującą wycieczkę po Łodzi, w centrum miasta stanęło siedem oryginalnych drewnianych ławek, w planach jest także Leśne Eksperymentarium dla najmłodszych. Działania edukacyjne prowadzone są na fanpage’u i stronie www Regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.

Gra miejska

Łódź filmowa, Łódź fabryczna, Łódź postindustrialna, miasto pubów – gra miejska odkryje przed łodzianami i turystami kolejne oblicza miasta zwanego kiedyś „ziemią obiecaną”. Przy pomocy dostępnej w sklepie Google Play bezpłatnej aplikacji mobilnej WoodsKreuje, użytkownicy będą mieli okazję odbyć fascynującą wycieczkę w głąb historii miasta, podążając nowym, drewnianym szlakiem. Ołtarz główny w Archikatedrze Łódzkiej, kultowe schody do sali kinowej w Szkole Filmowej czy tzw. domy tkaczy, to tylko niektóre z miejsc, w których pięknie zachowane lub zrekonstruowane drewniane elementy architektury lub wystroju wnętrz szepczą wciąż żywe historie dawnej – i współczesnej – Łodzi. Do wygrania – tygodniowy wyjazd nad morze dla czterech osób.

WoodsKreuje przy dworcu Łódź Fabryczna

W centrum miasta, obok dworca Łódź Fabryczna, stanęło siedem wyjątkowych, drewnianych ławek – instalacja WoodsKreuje to ostatni punkt na trasie gry miejskiej.

Rzeźby powstały podczas międzynarodowego sympozjum designerskiego, które odbyło się w maju nad Zalewem Sulejowskim. Artyści z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i Lwowskiej Narodowej Akademii Sztuki zmierzyli się drewnem topolowym. Powstałe formy artystyczno-użytkowe to wypadkowa kilku czynników: wizji artystycznej każdego z twórców, konieczności dostosowania jej do wymogów użyteczności i – jak podkreślają artyści – zastanego surowca. – Nie wszystkie formy użyteczne muszą mieć formę kwadratu, warto poszukiwać innych rozwiązań. Jeżeli to poszukiwanie i jego efekty przybierają formę zabawy – to chyba dobrze, prawda? – tak o instalacji WoodsKreuje mówi koordynujący sympozjum designerskie prof. Marek Sak (ASP Łódź).

Ławki stanęły w Parku im. Stanisława Moniuszki, od strony dworca Łódź Fabryczna. Wśród drewnianych form łodzianie znajdą m.in. piękną łódź, wygodne siedzisko ze stojakiem na rowery, najmłodsi zaś z pewnością docenią ławkę w kształcie…cukierka.

Wiedza, zabawa i eksperymenty – dwa miesiące leśnych atrakcji    

Działania edukacyjne dotyczące pozyskania surowca, zadań leśników, właściwości poszczególnych gatunków drewna oraz inspiracji i ciekawostek dotyczących jedynego odnawialnego surowca naturalnego na stronie http://www.lodz.lasy.gov.pl/-woodskreuje oraz na fanpage’u Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. To nie koniec niespodzianek. Przez kolejne dwa miesiące najmłodsi łodzianie będą gościć w Leśnym Eksperymentarium, by odkrywać super-moce przyrody.

Za kampanię #WoodsKreuje odpowiedzialna jest agencja Heroes Brand Communication z Łodzi.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone