logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi

  PR 19.06.2017, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku, w okresie wiosenno-letnim, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi przypomina mieszkańcom miasta i turystom o tym, że las to dobre sąsiedztwo. Wystartowała kampania #WoodsKreuje, której głównym bohaterem jest… drewno. Z tej okazji na łodzian i mieszkańców regionu czekają dwa miesiące leśnych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-regionalnej-dyrekcji-lasow-panstwowych-w-lodzi,32839,artykul.html

W ramach kampanii powstała bezpłatna aplikacja mobilna, przy pomocy której można odbyć fascynującą wycieczkę po Łodzi, w centrum miasta stanęło siedem oryginalnych drewnianych ławek, w planach jest także Leśne Eksperymentarium dla najmłodszych. Działania edukacyjne prowadzone są na fanpage’u i stronie www Regionalnej dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.

Gra miejska

Łódź filmowa, Łódź fabryczna, Łódź postindustrialna, miasto pubów – gra miejska odkryje przed łodzianami i turystami kolejne oblicza miasta zwanego kiedyś „ziemią obiecaną”. Przy pomocy dostępnej w sklepie Google Play bezpłatnej aplikacji mobilnej WoodsKreuje, użytkownicy będą mieli okazję odbyć fascynującą wycieczkę w głąb historii miasta, podążając nowym, drewnianym szlakiem. Ołtarz główny w Archikatedrze Łódzkiej, kultowe schody do sali kinowej w Szkole Filmowej czy tzw. domy tkaczy, to tylko niektóre z miejsc, w których pięknie zachowane lub zrekonstruowane drewniane elementy architektury lub wystroju wnętrz szepczą wciąż żywe historie dawnej – i współczesnej – Łodzi. Do wygrania – tygodniowy wyjazd nad morze dla czterech osób.

WoodsKreuje przy dworcu Łódź Fabryczna

W centrum miasta, obok dworca Łódź Fabryczna, stanęło siedem wyjątkowych, drewnianych ławek – instalacja WoodsKreuje to ostatni punkt na trasie gry miejskiej.

Rzeźby powstały podczas międzynarodowego sympozjum designerskiego, które odbyło się w maju nad Zalewem Sulejowskim. Artyści z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i Lwowskiej Narodowej Akademii Sztuki zmierzyli się drewnem topolowym. Powstałe formy artystyczno-użytkowe to wypadkowa kilku czynników: wizji artystycznej każdego z twórców, konieczności dostosowania jej do wymogów użyteczności i – jak podkreślają artyści – zastanego surowca. – Nie wszystkie formy użyteczne muszą mieć formę kwadratu, warto poszukiwać innych rozwiązań. Jeżeli to poszukiwanie i jego efekty przybierają formę zabawy – to chyba dobrze, prawda? – tak o instalacji WoodsKreuje mówi koordynujący sympozjum designerskie prof. Marek Sak (ASP Łódź).

Ławki stanęły w Parku im. Stanisława Moniuszki, od strony dworca Łódź Fabryczna. Wśród drewnianych form łodzianie znajdą m.in. piękną łódź, wygodne siedzisko ze stojakiem na rowery, najmłodsi zaś z pewnością docenią ławkę w kształcie…cukierka.

Wiedza, zabawa i eksperymenty – dwa miesiące leśnych atrakcji    

Działania edukacyjne dotyczące pozyskania surowca, zadań leśników, właściwości poszczególnych gatunków drewna oraz inspiracji i ciekawostek dotyczących jedynego odnawialnego surowca naturalnego na stronie http://www.lodz.lasy.gov.pl/-woodskreuje oraz na fanpage’u Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. To nie koniec niespodzianek. Przez kolejne dwa miesiące najmłodsi łodzianie będą gościć w Leśnym Eksperymentarium, by odkrywać super-moce przyrody.

Za kampanię #WoodsKreuje odpowiedzialna jest agencja Heroes Brand Communication z Łodzi.

Źródło: Heroes Brand Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764