logo
WIADOMOŚCI

Wojciech Modest Amaro w kampanii reklamowej Magnat

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

14 maja wystartowała kampania reklamowa marki MAGNAT, która jest kontynuacją prowadzonych w poprzednim latach działań promocyjno-reklamowych. Komunikacja oparta została na dwóch spotach promujących kluczowe produkty: Magnat Ceramic oraz Magnat Sypialnia Pokój Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-modest-amaro-w-kampanii-reklamowej-magnat,36525,artykul.html

Dwie reklamy łączy jedna, znana i ceniona osoba – Wojciech Modest Amaro, który wybiera farby MAGNAT doceniając ich walory estetyczne oraz parametry techniczne. Dwa uzupełniające się spoty to osobne historie przedstawiające markę jako spełniającą istotne oczekiwania konsumentów w zakresie odporności na plamy oraz dbania o komfort użytkowania wnętrz poprzez oczyszczanie powietrza z formaldehydu.

Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, przez cały sezon prac remontowo – budowlanych.

Kampania reklamowa w Internecie obejmować będzie także nowoczesne narzędzia e-marketingowe: Google Adwords, linki sponsorowane w wyszukiwarce, reklamę displayową, content marketing, a także szeroko zakrojone działania w Social Mediach, w tym remarketing na Youtube do wybranych filmów instruktażowych. Do udziału w kampanii zaproszone zostały również blogerki wnętrzarskie.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Przytul Polskę: Edukreacja na Łódź Design Festival
Jak rozmawiać z dziećmi o Polsce? Co składa się na nasze wyobrażenie kraju: język, symbole, krajobrazy, historia, kuchnia? Czy w czasach globalizacji tożsamość narodowa ma jeszcze znaczenie? Co warto pielęgnować i przekazywać dalej? Na te i inne pytania wystawa “Przytul Polskę” nie odpowie. W każdym razie nie wprost.
HP Latex On the Move – finał część I
Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.
ZNP z kampanią outdoorową
Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Dwie polskie premiery Mutoh już 25 maja
Podczas majowych Dni Otwartych polskiego dystrybutora ploterów Mutoh – firmy Atrium Centrum Ploterowe – będzie miała krajowa premiera 2 drukarek LED, które tydzień wcześniej debiutowały na targach Fespa.
Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z ...
 
czwartek 24.05.2018, 163 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone