logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Modest Amaro w kampanii reklamowej Magnat

  PR 16.05.2018, przeczytano 1245 razy
ilustracjastrzałka

14 maja wystartowała kampania reklamowa marki MAGNAT, która jest kontynuacją prowadzonych w poprzednim latach działań promocyjno-reklamowych. Komunikacja oparta została na dwóch spotach promujących kluczowe produkty: Magnat Ceramic oraz Magnat Sypialnia Pokój Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-modest-amaro-w-kampanii-reklamowej-magnat,36525,artykul.html

Dwie reklamy łączy jedna, znana i ceniona osoba – Wojciech Modest Amaro, który wybiera farby MAGNAT doceniając ich walory estetyczne oraz parametry techniczne. Dwa uzupełniające się spoty to osobne historie przedstawiające markę jako spełniającą istotne oczekiwania konsumentów w zakresie odporności na plamy oraz dbania o komfort użytkowania wnętrz poprzez oczyszczanie powietrza z formaldehydu.

Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, przez cały sezon prac remontowo – budowlanych.

Kampania reklamowa w Internecie obejmować będzie także nowoczesne narzędzia e-marketingowe: Google Adwords, linki sponsorowane w wyszukiwarce, reklamę displayową, content marketing, a także szeroko zakrojone działania w Social Mediach, w tym remarketing na Youtube do wybranych filmów instruktażowych. Do udziału w kampanii zaproszone zostały również blogerki wnętrzarskie.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764