logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania reklamowa pożyczki w Banku Pekao S.A.

  PR 21.09.2023, przeczytano 708 razy
ilustracja

18 września br. wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Pekao S.A. Każdy klient – nowy i obecny – może wziąć pożyczkę przez internet, bez wychodzenia z domu, i przeznaczyć ją na dowolny cel. Specjalna oferta pożyczki obowiązuje do 31 grudnia 2023 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-reklamowa-pozyczki-w-banku-pekao-s.a.,401439,artykul.html

Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, kanałach elektronicznych banku, jak również na witrynach oddziałów w całej Polsce.

W nowej kampanii pożyczki zachęcamy Polaków, aby „Wzięli życie za rogi” i spełniali swoje marzenia. Dzięki pożyczce przez internet zyskujemy wygodę i swobodę działania. Pożyczka na skuter wzięta w autobusie? Na lot balonem z wygodnej domowej kanapy? Czemu nie – teraz pożyczkę w Banku Pekao można wziąć online w dowolnym miejscu lub tradycyjnie w placówce banku, nawet jeśli klient nie ma u nas konta – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A. – Promowana pożyczka jest nie tylko wsparciem finansowym, ale także szansą na realizację celów oraz pasji. Wierzymy, że razem z Bankiem Pekao każdy może zdobyć to, o czym zawsze marzył.

Klienci banku mogą złożyć wniosek na kilka sposobów: w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji mobilnej PeoPay lub zadzwonić na infolinię. Aby skorzystać z oferty w bankowości elektronicznej we wniosku trzeba wpisać kod promocyjny TVratka. Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę pożyczki można zaakceptować w serwisie internetowym lub aplikacji.

Wraz z kampanią reklamową Bank Pekao S.A. umożliwił otrzymanie pożyczki online także dla osób, które nie są jeszcze jego klientami – wystarczy, że złożą wniosek za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli kwota pożyczki nie przekroczy kwoty 7 tys. zł nowi klienci banku mogą zaakceptować umowę pożyczki online. W pozostałych przypadkach na podpisanie umowy bank zaprosi do swojego oddziału, który może być dowolnie wybrany przez klienta.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Źródło: Bank Pekao S.A.

Dodatkowe informacje:

RRSO - rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 12,04% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 2 341 zł, pożyczka zaciągnięta na 24 miesiące, oprocentowanie zmienne 11,45% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 289,36 zł (w tym: odsetki 289,36 zł), całkowita kwota do zapłaty 2 630,36 zł, płatna w 23 ratach miesięcznych po 109,60 zł 24 rata wyrównująca 109,56 zł .Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 2 341 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 18.07.2023 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764