logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania reklamowa pożyczki w Banku Pekao S.A.

  PR 21.09.2023, przeczytano 485 razy
ilustracja

18 września br. wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Pekao S.A. Każdy klient – nowy i obecny – może wziąć pożyczkę przez internet, bez wychodzenia z domu, i przeznaczyć ją na dowolny cel. Specjalna oferta pożyczki obowiązuje do 31 grudnia 2023 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-reklamowa-pozyczki-w-banku-pekao-s.a.,401439,artykul.html

Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, kanałach elektronicznych banku, jak również na witrynach oddziałów w całej Polsce.

W nowej kampanii pożyczki zachęcamy Polaków, aby „Wzięli życie za rogi” i spełniali swoje marzenia. Dzięki pożyczce przez internet zyskujemy wygodę i swobodę działania. Pożyczka na skuter wzięta w autobusie? Na lot balonem z wygodnej domowej kanapy? Czemu nie – teraz pożyczkę w Banku Pekao można wziąć online w dowolnym miejscu lub tradycyjnie w placówce banku, nawet jeśli klient nie ma u nas konta – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A. – Promowana pożyczka jest nie tylko wsparciem finansowym, ale także szansą na realizację celów oraz pasji. Wierzymy, że razem z Bankiem Pekao każdy może zdobyć to, o czym zawsze marzył.

Klienci banku mogą złożyć wniosek na kilka sposobów: w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji mobilnej PeoPay lub zadzwonić na infolinię. Aby skorzystać z oferty w bankowości elektronicznej we wniosku trzeba wpisać kod promocyjny TVratka. Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę pożyczki można zaakceptować w serwisie internetowym lub aplikacji.

Wraz z kampanią reklamową Bank Pekao S.A. umożliwił otrzymanie pożyczki online także dla osób, które nie są jeszcze jego klientami – wystarczy, że złożą wniosek za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli kwota pożyczki nie przekroczy kwoty 7 tys. zł nowi klienci banku mogą zaakceptować umowę pożyczki online. W pozostałych przypadkach na podpisanie umowy bank zaprosi do swojego oddziału, który może być dowolnie wybrany przez klienta.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Źródło: Bank Pekao S.A.

Dodatkowe informacje:

RRSO - rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 12,04% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 2 341 zł, pożyczka zaciągnięta na 24 miesiące, oprocentowanie zmienne 11,45% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 289,36 zł (w tym: odsetki 289,36 zł), całkowita kwota do zapłaty 2 630,36 zł, płatna w 23 ratach miesięcznych po 109,60 zł 24 rata wyrównująca 109,56 zł .Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 2 341 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 18.07.2023 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764