
18 września br. wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Pekao S.A. Każdy klient – nowy i obecny – może wziąć pożyczkę przez internet, bez wychodzenia z domu, i przeznaczyć ją na dowolny cel. Specjalna oferta pożyczki obowiązuje do 31 grudnia 2023 r.
Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, kanałach elektronicznych banku, jak również na witrynach oddziałów w całej Polsce.
– W nowej kampanii pożyczki zachęcamy Polaków, aby „Wzięli życie za rogi” i spełniali swoje marzenia. Dzięki pożyczce przez internet zyskujemy wygodę i swobodę działania. Pożyczka na skuter wzięta w autobusie? Na lot balonem z wygodnej domowej kanapy? Czemu nie – teraz pożyczkę w Banku Pekao można wziąć online w dowolnym miejscu lub tradycyjnie w placówce banku, nawet jeśli klient nie ma u nas konta – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A. – Promowana pożyczka jest nie tylko wsparciem finansowym, ale także szansą na realizację celów oraz pasji. Wierzymy, że razem z Bankiem Pekao każdy może zdobyć to, o czym zawsze marzył.
Klienci banku mogą złożyć wniosek na kilka sposobów: w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji mobilnej PeoPay lub zadzwonić na infolinię. Aby skorzystać z oferty w bankowości elektronicznej we wniosku trzeba wpisać kod promocyjny TVratka. Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę pożyczki można zaakceptować w serwisie internetowym lub aplikacji.
Wraz z kampanią reklamową Bank Pekao S.A. umożliwił otrzymanie pożyczki online także dla osób, które nie są jeszcze jego klientami – wystarczy, że złożą wniosek za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli kwota pożyczki nie przekroczy kwoty 7 tys. zł nowi klienci banku mogą zaakceptować umowę pożyczki online. W pozostałych przypadkach na podpisanie umowy bank zaprosi do swojego oddziału, który może być dowolnie wybrany przez klienta.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.
Źródło: Bank Pekao S.A.