logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania rekrutacyjna Prudential

  PR 13.04.2015, przeczytano 2541 razy
ilustracjastrzałka

11 kwietnia ruszyła najnowsza kampania Prudential. Ubezpieczyciel rozwija swoją sieć sprzedaży w całym kraju i poszukuje przedstawicieli do współpracy. Kampanii towarzyszy uruchomienie nowego serwisu internetowego www.kariera-prudential.pl dla osób rozważających karierę w ubezpieczeniach oraz cykl bezpłatnych Seminariów Kariery w wybranych miastach Polski. Firma zwraca uwagę na jasne i uczciwe zasady współpracy ze swoimi przedstawicielami i zachęca do podjęcia nowego wyzwania zawodowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rekrutacyjna-prudential,24527,artykul.html

Po historiach przedwojennych polis i wypłatach na rzecz spadkobierców przedwojennych klientów Prudential rozwija swoją narrację i w najnowszych spotach reklamowych zachęca do pozytywnego spojrzenia na pracę przedstawiciela ubezpieczeniowego. Jak przyznają w Prudential, głównym celem kampanii jest zaproszenie do współpracy osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Przy okazji, spoty w prosty sposób komunikują jasne i uczciwe zasady współpracy ubezpieczyciela z jego przedstawicielami. To dlatego otwarcie opowiadają o blaskach i cieniach pracy w sektorze ubezpieczeń, zgodnie z najważniejszymi wartościami marki Prudential: uczciwością i dotrzymywaniem słowa. „Nasza nowa kampania pokazuje, że o zawodzie przedstawiciela ubezpieczeniowego można mówić w ciekawy i motywujący  sposób. W trakcie kolejnych tygodni będziemy odczarowywać negatywne stereotypy, które przylgnęły do tego zawodu. Przy okazji, budujemy wizerunek Prudential, dla którego dotrzymywanie słowa to kluczowa wartość, dzięki której jest godnym partnerem dla swoich pracowników i współpracowników. Cieszą nas zatem pierwsze pozytywne komentarze ze strony specjalistów od employer brandingu,.” – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential. Jak przyznaje marketer, kampania ma zachęcić odbiorców do refleksji nad swoją obecną sytuacją zawodową i zmotywować do podjęcia nowych wyzwań.

 

Za całość kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa, spoty zostały wyreżyserowane przez Konqubinat, wspólne przedsięwzięcie Karoliny Lewickiej i Tomka Kapuścińskiego, a za produkcję odpowiadała Papaya Films. Tytuł spotów to “Kampania Rekrutacyjna”, autorami scenariusza są Mateusz Wójcik, Kamil Kucharczyk oraz Kamil Redestowicz. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do wakacji i oprócz spotów telewizyjnych oraz Internetu obejmie prasę, nośniki zewnętrzne i środki komunikacji miejskiej. 

Z myślą o osobach rozważających zdobycie doświadczenia zawodowego jako przedstawiciel ubezpieczeniowy, firma utworzyła specjalny serwis internetowy: www.kariera-prudential.pl

Spoty telewizyjne można również obejrzeć na kanale Prudential w serwisie YouTube: www.historieprudential.pl. 


Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764