logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania rekrutacyjna Prudential

  PR 13.04.2015, przeczytano 2531 razy
ilustracjastrzałka

11 kwietnia ruszyła najnowsza kampania Prudential. Ubezpieczyciel rozwija swoją sieć sprzedaży w całym kraju i poszukuje przedstawicieli do współpracy. Kampanii towarzyszy uruchomienie nowego serwisu internetowego www.kariera-prudential.pl dla osób rozważających karierę w ubezpieczeniach oraz cykl bezpłatnych Seminariów Kariery w wybranych miastach Polski. Firma zwraca uwagę na jasne i uczciwe zasady współpracy ze swoimi przedstawicielami i zachęca do podjęcia nowego wyzwania zawodowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rekrutacyjna-prudential,24527,artykul.html

Po historiach przedwojennych polis i wypłatach na rzecz spadkobierców przedwojennych klientów Prudential rozwija swoją narrację i w najnowszych spotach reklamowych zachęca do pozytywnego spojrzenia na pracę przedstawiciela ubezpieczeniowego. Jak przyznają w Prudential, głównym celem kampanii jest zaproszenie do współpracy osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Przy okazji, spoty w prosty sposób komunikują jasne i uczciwe zasady współpracy ubezpieczyciela z jego przedstawicielami. To dlatego otwarcie opowiadają o blaskach i cieniach pracy w sektorze ubezpieczeń, zgodnie z najważniejszymi wartościami marki Prudential: uczciwością i dotrzymywaniem słowa. „Nasza nowa kampania pokazuje, że o zawodzie przedstawiciela ubezpieczeniowego można mówić w ciekawy i motywujący  sposób. W trakcie kolejnych tygodni będziemy odczarowywać negatywne stereotypy, które przylgnęły do tego zawodu. Przy okazji, budujemy wizerunek Prudential, dla którego dotrzymywanie słowa to kluczowa wartość, dzięki której jest godnym partnerem dla swoich pracowników i współpracowników. Cieszą nas zatem pierwsze pozytywne komentarze ze strony specjalistów od employer brandingu,.” – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential. Jak przyznaje marketer, kampania ma zachęcić odbiorców do refleksji nad swoją obecną sytuacją zawodową i zmotywować do podjęcia nowych wyzwań.

 

Za całość kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa, spoty zostały wyreżyserowane przez Konqubinat, wspólne przedsięwzięcie Karoliny Lewickiej i Tomka Kapuścińskiego, a za produkcję odpowiadała Papaya Films. Tytuł spotów to “Kampania Rekrutacyjna”, autorami scenariusza są Mateusz Wójcik, Kamil Kucharczyk oraz Kamil Redestowicz. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do wakacji i oprócz spotów telewizyjnych oraz Internetu obejmie prasę, nośniki zewnętrzne i środki komunikacji miejskiej. 

Z myślą o osobach rozważających zdobycie doświadczenia zawodowego jako przedstawiciel ubezpieczeniowy, firma utworzyła specjalny serwis internetowy: www.kariera-prudential.pl

Spoty telewizyjne można również obejrzeć na kanale Prudential w serwisie YouTube: www.historieprudential.pl. 


Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764