Rimmel startuje z kampanią dla bestsellerowych podkładów marki z linii Match Perfection pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce”.
Rimmel to marka, dla której różnorodność, unikalny wygląd, własny styl to filary piękna. Dlatego Rimmel zachęca do tego, by eksperymentować i odkrywać siebie oferując kosmetyki, które w tym pomagają. Globalne pozycjonowanie „Live the London look” oznacza otwartość na wiele stylów, dowolność looków, wyrazistość i bycie sobą.
Life on Mars została wybrana w drodze przetargu do stworzenia lokalnej koncepcji komunikacji globalnej, promującej gamę produktów do twarzy z linii Match Perfection, której twarzą jest Rita Ora. Agencja zaproponowała polską odsłonę kampanii, do której marka zaprosiła do współpracy influencerki Lilę Janowską i Katosu. Lila promuje podkład w spocie TV, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych, twarzowych zdjęć. Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład oraz poprowadzi warsztaty makijażowe, będące nagrodą w konkursie marki.
Polska odsłona kampanii objęła produkcję lokalnej wersji spotu, komunikację w kanałach influencerek i display. Komunikacja wystartowała w digitalu i social mediach w drugiej połowie lipca, a w tym tygodniu rozpoczęła się emisja w stacjach TVN i Polsat.
Koncepcja i realizacja kampanii digital, social, TV: Life on Mars. Media: Zenith. Realizacja działań z influencerami: LiquidThread. Obsługa komunikacji w social media: Kamikaze.
Źródło: BRAND NEW GALAXY