logo
WIADOMOŚCI

Ruszyła kampania Rimmel Match Perfection

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2018, przeczytano 154 razy
ilustracjastrzałka

Rimmel startuje z kampanią dla bestsellerowych podkładów marki z linii Match Perfection pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rimmel-match-perfection,37539,artykul.html

Rimmel to marka, dla której różnorodność, unikalny wygląd, własny styl to filary piękna. Dlatego Rimmel zachęca do tego, by eksperymentować i odkrywać siebie oferując kosmetyki, które w tym pomagają. Globalne pozycjonowanie „Live the London look” oznacza otwartość na wiele stylów, dowolność looków, wyrazistość i bycie sobą.

Life on Mars została wybrana w drodze przetargu do stworzenia lokalnej koncepcji komunikacji globalnej, promującej gamę produktów do twarzy z linii Match Perfection, której twarzą jest Rita Ora. Agencja zaproponowała polską odsłonę kampanii, do której marka zaprosiła do współpracy influencerki Lilę Janowską i Katosu. Lila promuje podkład w spocie TV, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych, twarzowych zdjęć. Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład oraz poprowadzi warsztaty makijażowe, będące nagrodą w konkursie marki.

Polska odsłona kampanii objęła produkcję lokalnej wersji spotu, komunikację w kanałach influencerek i display. Komunikacja wystartowała w digitalu i social mediach w drugiej połowie lipca, a w tym tygodniu rozpoczęła się emisja w stacjach TVN i Polsat.
Koncepcja i realizacja kampanii digital, social, TV: Life on Mars. Media: Zenith. Realizacja działań z influencerami: LiquidThread. Obsługa komunikacji w social media: Kamikaze.

Źródło: BRAND NEW GALAXY

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco,PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
Zaangażowanie Brother w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego w ciągu ostatnich lat zaowocowało zredukowaniem zużycia energii o 29 proc. przez urządzenia kolorowe oraz o 10 proc. przez urządzenia monochromatyczne.
Plotery Efi serii Pro na Festiwalu Druku
12 i 13 września podczas warszawskiego Festiwalu Druku, na stoisku Atrium Centrum Ploterowe można będzie zobaczyć dwie produkcyjne maszyny LED marki EFI - Pro 16h i Pro 24f.
 
wtorek 14.08.2018, 123 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone