logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania wyprzedażowa Mitsubishi

  PR 07.11.2016, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania „Ostatnie sztuki” wspierająca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-wyprzedazowa-mitsubishi,30457,artykul.html

Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modeli Mitsubishi wyprodukowanych w 2016 roku oraz zachęcenie ich do wizyty w salonie Mitsubishi Motors. W ramach oferty promocyjnej klienci mogą zyskać aż 15 000 zł. Firma reklamuje się za pośrednictwem internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałów social media.

W reklamach prezentowana jest promocyjna oferta zakupu modeli Mitsubishi z rocznika 2016: ASX, Outlander, Pajero i L200. Kampania wspiera sprzedaż oraz zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne.

Działania, pod hasłem „Ostatnie sztuki” są prowadzone są w internecie: sieć Google, programmatic, performance marketing oraz social media. W ramach kampanii uruchomiono serwis www.mitsubishi.pl/wyprzedaz-2016.  Akcję przygotowały i realizują firmy Imagine, Schulz Brand Friendly, Bluerank, Starcom i Kahuna.

Źródło: Mitsubishi Motors

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764