Ruszyła kampania „Ostatnie sztuki” wspierająca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2016.
Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modeli Mitsubishi wyprodukowanych w 2016 roku oraz zachęcenie ich do wizyty w salonie Mitsubishi Motors. W ramach oferty promocyjnej klienci mogą zyskać aż 15 000 zł. Firma reklamuje się za pośrednictwem internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałów social media.
W reklamach prezentowana jest promocyjna oferta zakupu modeli Mitsubishi z rocznika 2016: ASX, Outlander, Pajero i L200. Kampania wspiera sprzedaż oraz zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne.
Działania, pod hasłem „Ostatnie sztuki” są prowadzone są w internecie: sieć Google, programmatic, performance marketing oraz social media. W ramach kampanii uruchomiono serwis www.mitsubishi.pl/wyprzedaz-2016. Akcję przygotowały i realizują firmy Imagine, Schulz Brand Friendly, Bluerank, Starcom i Kahuna.
Źródło: Mitsubishi Motors