logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kolejna edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego”

  PR 23.05.2023, przeczytano 231 razy
ilustracja

Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na jego bazie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kolejna-edycja-kampanii-_laczy-nas-cos-dobrego_,400104,artykul.html

Pomysły Andrzeja Polana na ciekawe i zbilansowane posiłki z pieczywem w roli głównej będzie można znaleźć  zarówno w jego social mediach, jak i na kanałach społecznościowych i stronie kampanii: www.LaczyNasCosDobrego.pl, na której odbiorcy mogą także zapoznać się z licznymi materiałami edukacyjnymi, obejrzeć spot przybliżający proces produkcji pieczywa, a także pobrać rozszerzoną wersją e-booka pt. „Bułka i spółka” - kierowanego do nauczycieli i rodziców dzieci w każdym wieku, zawierającego scenariusze zajęć i atrakcyjne graficznie materiały edukacyjne.

- Współcześni konsumenci zwracają uwagę nie tylko na cenę produktu, a coraz częściej także na jego skład, co jest bardzo dobrym nawykiem. Widać to także w kategorii pieczywa. Uważam, że skład to najważniejszy aspekt świadczący o jakości chleba czy bułek. Warto zatem wiedzieć, że tradycyjne receptury, wcześniej przekazywane z pokolenia na pokolenie, zostały obecnie przeniesione na grunt przemysłowy i pieczywo, które możemy kupić prosto z pieca w pobliskim sklepie, jest równie dobre, jak produkty dostępne w rzemieślniczych piekarniach - mówi Andrzej Polan.

Głównym celem kampanii cały czas pozostaje edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego istotnym udziale w codziennym jadłospisie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół jakości wyrobów piekarniczych - zwłaszcza tych dostępnych do zakupu od razu po wypieku.

- Chyba każdy przyzna, że miło jest wejść do sklepu, kiedy od progu wita nas zapach świeżego chleba czy bułek. Poprzez liczne aktywności prowadzone na rzecz kampanii będę chciał przekonać konsumentów, że pieczywo, które jest wypiekane w dużych piekarniach, a następnie dopiekane w sklepowych piecach, nie tylko pięknie pachnie i wygląda, ale także jest wysokiej jakości i może stanowić doskonałą bazę do wielu posiłków. Wciąż bowiem funkcjonują w przestrzeni publicznej różne mity, np. dotyczące mrożenia pieczywa, które sprawiają, że czasami mamy wątpliwości co do jego wartości odżywczych. Będę starał się je obalić, podkreślając dobrą jakość wyrobów piekarniczych dostępnych m.in. w sieciach handlowych - dodaje Andrzej Polan.

Inicjatorem akcji jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, które poprzez swoją codzienną działalność przybliża konsumentom zalety pieczywa i korzyści wynikające z jego spożywania, obalając jednocześnie mity z nim związane, a swoje przekazy opierając na naukowej wiedzy i merytorycznych argumentach.

Przedstawiciele Stowarzyszenia Producentów Pieczywa przypominają, że pieczywo produkowane w technologii do wypieku ma wiele zalet. Wbrew obiegowym opiniom jest ono przygotowywane zgodnie z tradycyjnymi recepturami i dostępne dla konsumentów o różnych porach dnia, co dodatkowo pozwala znacznie ograniczyć marnowanie żywności, ponieważ wypieka się je w ilości adekwatnej do aktualnego ruchu w sklepie.

Druga edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego” potrwa do końca stycznia 2024 roku. Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profili w social mediach oraz działania z zakresu public relations odpowiada agencja 19 Południk. Kampanię w digitalu zrealizuje agencja Value Media.

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Pieczywa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764