logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kolejna edycja plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

  PR 21.04.2021, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja „Wysokich Obcasów” po raz szósty organizuje plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów”. Kapituała konkursu oraz czytelnicy magazynu wybiorą w nim wyjątkowe kobiety, które swoją postawą i wartościami najbardziej poruszyły wyobraźnię Polek i Polaków w 2020 r. Laureatki poznamy 24 maja br. podczas uroczystej gali, która – podobnie jak w zeszłym roku – odbędzie się wirtualnie, w multimedialnym studiu. Głosowanie internautów na Superbohaterkę 2020 r. potrwa do 17 maja br.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kolejna-edycja-plebiscytu-_superbohaterka-wysokich-obcasow_--,391152,artykul.html

Do tytułu „Superbohaterka Wysokich Obcasów” nominowanych jest 12 niezwykłych kobiet – bohaterek, o których było głośno w 2020 r. także na łamach „Wysokich Obcasów”. Wyróżnione przez redakcję osoby swoją śmiałością i wizją zmieniają świat, zarażają energią, siłą oraz niezłomnością, potrafią przezwyciężyć zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia. Są to: Ewa Dąbrowska, Iga Świątek, Małgorzata Płoszaj, Dr Ashtanga Anna Parzyńska, Dorota Danielewicz, Marta Palińska, Marta Lempart, Wanda Traczyk-Stawska, Teresa Klemańska, Zuzanna Rudzińska-Bluszcz, Monika Mamzeta oraz Marta Kołnacka.

Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć w serwisie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.

„Superbohaterkę Wysokich Obcasów” wybierze specjalnie powołana kapituła. Swoją nagrodę będą mogli przyznać również czytelnicy, głosując na faworytkę na Wysokieobcasy.pl/superbohaterka. Te osoby, które zdecydują się uzasadnić swój wybór, powalczą o nagrody ufundowane przez partnerów konkursu. Głosowanie publiczności potrwa do 17 maja br.  

Wyniki plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów” zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali w poniedziałek, 24 maja br. o godz. 19:00, która – ze względu na trwającą pandemię koronawirusa – odbędzie się online. W nowoczesnym, multimedialnym studiu prowadzący połączą się zdalnie ze zwyciężczyniami. Transmisję z wydarzenia będzie można oglądać na żywo w serwisie Wysokieobcasy.pl oraz na facebookowym profilu magazynu.

Partnerami tegorocznej edycji konkursu są: Bank BNP Paribas, organizator akcji „Gdzie są nasze patronki?" oraz Sesderma i Fabryka Porcelany AS Ćmielów.  

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów” wspiera promocja w prasie oraz w internecie. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764