Konica Minolta rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Koniec z pracą na czarno. Bizhub – najlepsze kolory dla biznesu.” 17 września 2007 r. na ulice polskich miast wyjechały autobusy komunikacji miejskiej promujące rozwiązania do druku kolorowego firmy Konica Minolta.
Kampania realizowana jest w trzynastu największych polskich miastach i potrwa do końca października 2007 r. Poprzez akcję Konica Minolta chce zwrócić uwagę przedstawicieli środowisk biznesowych na druk kolorowy, który dzięki zmodyfikowanej ofercie cenowej jest teraz bardziej dostępny.
Konica Minolta jest największym dostawcą wielofunkcyjnych kopiarek kolorowych na polskim rynku. Od wielu lat firma konsekwentnie popularyzuje druk kolorowy w biznesie. Obecnie prowadzona kampania koncentruje się na zainteresowaniu nowych klientów najlepiej sprzedającym się w Polsce i Europie modelem z serii bizhub – zaawansowanym systemem biurowym bizhub C252. Dzięki zmodyfikowanej ofercie cenowej ten wydajny, drukujący z prędkością 25 kolorowych stron na minutę system, jest dostępny dla jeszcze większego grona firm.
Szczegółowe informacje na temat kampanii Konica Minolta można znaleźć na stronie www.konicaminolta.pl. System biurowy bizhub C252 jest dostępny w 9 delegaturach terenowych firmy Konica Minolta oraz u partnerów handlowych firmy zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Źródło: Konica Minolta