logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kolorowa kampania Konica Minolta

  PR 05.10.2007, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Konica Minolta rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Koniec z pracą na czarno. Bizhub – najlepsze kolory dla biznesu.” 17 września 2007 r. na ulice polskich miast wyjechały autobusy komunikacji miejskiej promujące rozwiązania do druku kolorowego firmy Konica Minolta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kolorowa-kampania-konica-minolta,6161,artykul.html

Kampania realizowana jest w trzynastu największych polskich miastach i potrwa do końca października 2007 r. Poprzez akcję Konica Minolta chce zwrócić uwagę przedstawicieli środowisk biznesowych na druk kolorowy, który dzięki zmodyfikowanej ofercie cenowej jest teraz bardziej dostępny.

Konica Minolta jest największym dostawcą wielofunkcyjnych kopiarek kolorowych na polskim rynku. Od wielu lat firma konsekwentnie popularyzuje druk kolorowy w biznesie. Obecnie prowadzona kampania koncentruje się na zainteresowaniu nowych klientów najlepiej sprzedającym się w Polsce i Europie modelem z serii bizhub – zaawansowanym systemem biurowym bizhub C252. Dzięki zmodyfikowanej ofercie cenowej ten wydajny, drukujący z prędkością 25 kolorowych stron na minutę system, jest dostępny dla jeszcze większego grona firm.

Szczegółowe informacje na temat kampanii Konica Minolta można znaleźć na stronie www.konicaminolta.pl. System biurowy bizhub C252 jest dostępny w 9 delegaturach terenowych firmy Konica Minolta oraz u partnerów handlowych firmy zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764