logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła loteria promocyjna OSM Piątnica

  PR 27.09.2021, przeczytano 203 razy
ilustracja

Na początku września 2021 r. wystartowała „Loteria Mlekiem Płynąca” promująca świeże mleko z Piątnicy, w której można wygrać trzy Toyoty Yaris oraz nagrody pieniężne o łącznej wartości 50 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-loteria-promocyjna-osm-piatnica,393154,artykul.html

Mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem oraz drugą dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.:

  • wciągnięcie do zabawy konsumentów niezdecydowanych
  • konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy kupią produkty
  • promocję marki Piątnica poprzez wyświetlanie plansz edukacyjnych tysiącom osób.

Moduły gry można testować na stronie internetowej www.mlekiemplynaca.pl do końca października 2021 r.

Kreację oraz koncepcję komunikacji przygotowała Agencja Plej, landing page wdrożyła technologiczna spółka Eura7, a za organizację formalną loterii odpowiada spółka Nofsza.

Źródło: Nofsza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764