Na początku września 2021 r. wystartowała „Loteria Mlekiem Płynąca” promująca świeże mleko z Piątnicy, w której można wygrać trzy Toyoty Yaris oraz nagrody pieniężne o łącznej wartości 50 000 zł.
Mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem oraz drugą dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.:
- wciągnięcie do zabawy konsumentów niezdecydowanych
- konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy kupią produkty
- promocję marki Piątnica poprzez wyświetlanie plansz edukacyjnych tysiącom osób.
Moduły gry można testować na stronie internetowej www.mlekiemplynaca.pl do końca października 2021 r.
Kreację oraz koncepcję komunikacji przygotowała Agencja Plej, landing page wdrożyła technologiczna spółka Eura7, a za organizację formalną loterii odpowiada spółka Nofsza.
Źródło: Nofsza