logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła loteria promocyjna OSM Piątnica

  PR 27.09.2021, przeczytano 1387 razy
ilustracja

Na początku września 2021 r. wystartowała „Loteria Mlekiem Płynąca” promująca świeże mleko z Piątnicy, w której można wygrać trzy Toyoty Yaris oraz nagrody pieniężne o łącznej wartości 50 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-loteria-promocyjna-osm-piatnica,393154,artykul.html

Mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem oraz drugą dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.:

  • wciągnięcie do zabawy konsumentów niezdecydowanych
  • konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy kupią produkty
  • promocję marki Piątnica poprzez wyświetlanie plansz edukacyjnych tysiącom osób.

Moduły gry można testować na stronie internetowej www.mlekiemplynaca.pl do końca października 2021 r.

Kreację oraz koncepcję komunikacji przygotowała Agencja Plej, landing page wdrożyła technologiczna spółka Eura7, a za organizację formalną loterii odpowiada spółka Nofsza.

Źródło: Nofsza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764