logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła nowa kampania Link4 przygotowana przez Euro RSCG Warsaw

  PR 16.10.2007, przeczytano 657 razy

Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy Link4. Uwagę przyciąga prezentowana historia zdenerwowanego klienta, który wychodzi z budynku "tradycyjnego" ubezpieczyciela i w poczuciu klęski okazuje swoje niezadowolenie z ceny polisy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-nowa-kampania-link4-przygotowana-przez-euro-rscg-warsaw,6227,artykul.html

Z offu odzywa się komentator. Sytuacja jest analizowana na ekranie. Komentator zaznacza charakterystyczne kółka i strzałki, wskazując na błędne zachowanie klienta oraz niewykorzystane przez niego możliwości pozyskania tańszej polisy w Link4.

Autorem kampanii jest Euro RSCG Warsaw. Aktualnie emitowany spot jest pierwszym, przygotowanym w ramach współpracy agencji z Link4 TU SA. Z ramienia Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: Jacek Szulecki - Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak - Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa - Copywriter. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764