WIADOMOŚCI

Kampania reklamowa Pepsi od Deloitte Digital

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 09.01.2017, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka
Kampania reklamowa Pepsi od Deloitte Digital

Zima rozpoczęła się na całego, a wraz z nią 30 grudnia 2016r. ruszyła kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”, która potrwa do 6 marca br. Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi. Wszystko to przy ulubionym napoju – Pepsi. Za realizację kampanii odpowiada Deloitte Digital, agencja BBDO, studio Graffiti oraz OMD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-pepsi-od-deloitte-digital,31033,artykul.html

Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi pomaga w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół.

– Charakter i cel akcji obrazuje spot reklamowy: grupa znajomych świetnie się bawi podczas wypadu w góry – jeżdżą na nartach i snowboardzie, organizują szaloną imprezę. Krótko mówiąc: korzystają z życia i cieszą się chwilą. Chcieliśmy zachęcić wszystkich do celebrowania wyjątkowych momentów, pamiętając o tym, że z Pepsi smakują najlepiej – mówi Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi. – Nie zapominamy również o zaangażowaniu internautów, którzy dzięki możliwościom, jakie dają portale społecznościowe, w tym m.in. Facebook, będą mogli brać udział w zabawie – dodaje.

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. W ramach akcji powstał 30 sekundowy spot reklamowy, który jest dystrybuowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i tematycznych. Prowadzone są działania w social mediach, a także aktywacja online oparta na 90 sekundowym spocie wyprodukowanym specjalnie na potrzeby publikacji internetowych. Kampania obejmuje także działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są 3 markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.

Agencja Deloitte Digital odpowiadała za działania w Internecie, a także stworzenie key visuals. Kreacją reklam zajęło się studio Graffiti, zaś adaptacją BBDO Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 27.07.2017, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone