logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

  PR 07.01.2020, przeczytano 1176 razy
ilustracjastrzałka

W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ruszyla-nowa-odslona-kampanii-centrum-handlowego-blue-city,385229,artykul.html

Blue City w 2019 roku kontynuowało swój rozwój, rozszerzając strefę rozrywki oraz pozyskując nowych, unikatowych najemców. W nowej odsłonie kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.

- Kropki emanują pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Przypominają emotikony, ale dzięki ich charakterystycznemu wyglądowi możemy je śmiało nazywać „Funtasticonami”. Funtasticony pokazują atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City. Doskonała zabawa czeka na nich w najnowocześniejszym kinie Helios w Polsce, nowatorskim centrum rozrywki TEPfactor, wyjątkowej sali zabaw dla dzieci Inca Play, ale także w sklepie IKEA, który jest tutaj inny niż wszystkie. Dobrą wiadomością dla mieszkańców Warszawy jest również otwarcie pierwszego w stolicy, wzorcowego marketu EURoSPAR – mówi Jacek Maciejewski,  Senior Creative w CU.

- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum  – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.

Kampania ruszyła 1 stycznia i obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei  Mazowieckich. Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764