logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”

  PR 12.09.2022, przeczytano 1232 razy
ilustracja

Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF), operator sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Akademia Fitness, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One, w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc ze strony trenerów od pierwszego treningu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-ogolnopolska-kampania-_jak-dobrze%E2%80%A6_,397168,artykul.html

Decyzja o pójściu do klubu fitness często wiąże się z wieloma wątpliwościami. Nowym klubowiczom brakuje wiedzy, a przez to i odwagi, by zacząć swoją przygodę z trenowaniem. I chciałbym/chciałabym i boję się. Bo nie wiem, jak ćwiczyć? Czy się do tego nadaję? Czy to ma w ogóle jakiś sens? Obawy te potwierdza również badanie marketingowe przeprowadzone na zlecenie BSOF, wśród potencjalnych klientów, którzy nigdy wcześniej nie byli w klubie, według którego aż 35% ankietowanych uważa, że „w klubach fitness jest tyle różnych przyrządów do ćwiczeń, że nie wiedzieliby od czego zacząć i jak ich używać”.

- Rosnąca potrzeba dbania o zdrowie, świadome budowanie odporności czy radzenie sobie ze stresem często przegrywają z emocjonalnymi barierami. Ich źródłem w głównej mierze jest obawa przed nowym i nieznanym, a także fałszywy obraz klubów fitness dedykowanych wyłącznie profesjonalistom. Odczarowanie tego wizerunku wymaga stałej, pozytywnej komunikacji, ukazującej rzeczywistość taką, jaką jest – bez wyśrubowanych po nieboskłon celów i wymagań oraz bez perfekcyjnie wystylizowanych atletów. Chcemy zachęcać, wspierać i dodawać otuchy wszystkim rozpoczynającym treningi i tym, którzy dopiero je planują. Chcemy mówić o korzyściach, jakie przynosi każdy rodzaj aktywności, o swobodzie wyboru, jaką gwarantuje szeroki wachlarz zajęć i oferta abonamentowa. Wreszcie chcemy mówić o miejscu, w którym każdy może czuć się pewnie, dzięki wsparciu trenerskiemu, instruktażom do ćwiczeń oraz życzliwości współćwiczących – mówi Daniel Biegaj, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce Benefit Systems Oddział Fitness.

ilustracjastrzałka

Jak dobrze… pokonać bariery i mieć wsparcie

Ogólnopolska kampania „Jak dobrze…” prowadzona przez BSOF, operatora takich sieci jak Zdrofit i Fabryka Formy, skierowana jest zarówno stałych bywalców klubów fitness, jak i przyszłych klientów. Stanowi odpowiedź na dręczące wielu Polaków pytania i wątpliwości dotyczące ćwiczeń w klubach fitness: jak się ruszyć, jak zacząć w klubie fitness, jak ćwiczyć w swoim tempie, jak uzyskać wsparcie trenera?

- Jednym z elementów wsparcia nowych osób chcących ćwiczyć w klubach w ramach jesiennej promocji jest spotkanie wprowadzające z trenerem, który pokaże sprzęt, objaśni jego działanie, pomoże urealnić indywidualne cele treningowe (w oparciu o analizę komponentów ciała i specjalistyczne fit testy), a także przedstawi grafik zajęć i odpowie na wszelkie pytania. Takie spotkanie oswaja nas z przestrzenią, umożliwia zdobycie wiedzy i bezpieczniejszy start z treningami - dodaje Daniel Biegaj.

Jak dobrze… - działania w kampanii

Kampania „Jak dobrze…” realizowana będzie outdoorowo na nośnikach OOH i DOOH w całej Polsce, online w ramach kampanii SEM i display, a także w formie licznych działań w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube), angażujących odbiorców. Hasła utrzymane są w konwencji FAQ, wsparte realistycznymi zdjęciami ćwiczących ludzi, którzy mówią w prosty sposób o przyjemności, poprawie zdrowia i pełnym wsparciu, czyli o wszystkich korzyściach towarzyszących ruchowi w klubie fitness.

Kampania „Jak dobrze…” potrwa do końca października 2022 roku. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Keino. Za zakup mediów odpowiada Media People i Value Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Benefit Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764