logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”

  PR 12.09.2022, przeczytano 477 razy
ilustracja

Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF), operator sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Akademia Fitness, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One, w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc ze strony trenerów od pierwszego treningu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-ogolnopolska-kampania-_jak-dobrze%E2%80%A6_,397168,artykul.html

Decyzja o pójściu do klubu fitness często wiąże się z wieloma wątpliwościami. Nowym klubowiczom brakuje wiedzy, a przez to i odwagi, by zacząć swoją przygodę z trenowaniem. I chciałbym/chciałabym i boję się. Bo nie wiem, jak ćwiczyć? Czy się do tego nadaję? Czy to ma w ogóle jakiś sens? Obawy te potwierdza również badanie marketingowe przeprowadzone na zlecenie BSOF, wśród potencjalnych klientów, którzy nigdy wcześniej nie byli w klubie, według którego aż 35% ankietowanych uważa, że „w klubach fitness jest tyle różnych przyrządów do ćwiczeń, że nie wiedzieliby od czego zacząć i jak ich używać”.

- Rosnąca potrzeba dbania o zdrowie, świadome budowanie odporności czy radzenie sobie ze stresem często przegrywają z emocjonalnymi barierami. Ich źródłem w głównej mierze jest obawa przed nowym i nieznanym, a także fałszywy obraz klubów fitness dedykowanych wyłącznie profesjonalistom. Odczarowanie tego wizerunku wymaga stałej, pozytywnej komunikacji, ukazującej rzeczywistość taką, jaką jest – bez wyśrubowanych po nieboskłon celów i wymagań oraz bez perfekcyjnie wystylizowanych atletów. Chcemy zachęcać, wspierać i dodawać otuchy wszystkim rozpoczynającym treningi i tym, którzy dopiero je planują. Chcemy mówić o korzyściach, jakie przynosi każdy rodzaj aktywności, o swobodzie wyboru, jaką gwarantuje szeroki wachlarz zajęć i oferta abonamentowa. Wreszcie chcemy mówić o miejscu, w którym każdy może czuć się pewnie, dzięki wsparciu trenerskiemu, instruktażom do ćwiczeń oraz życzliwości współćwiczących – mówi Daniel Biegaj, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce Benefit Systems Oddział Fitness.

ilustracjastrzałka

Jak dobrze… pokonać bariery i mieć wsparcie

Ogólnopolska kampania „Jak dobrze…” prowadzona przez BSOF, operatora takich sieci jak Zdrofit i Fabryka Formy, skierowana jest zarówno stałych bywalców klubów fitness, jak i przyszłych klientów. Stanowi odpowiedź na dręczące wielu Polaków pytania i wątpliwości dotyczące ćwiczeń w klubach fitness: jak się ruszyć, jak zacząć w klubie fitness, jak ćwiczyć w swoim tempie, jak uzyskać wsparcie trenera?

- Jednym z elementów wsparcia nowych osób chcących ćwiczyć w klubach w ramach jesiennej promocji jest spotkanie wprowadzające z trenerem, który pokaże sprzęt, objaśni jego działanie, pomoże urealnić indywidualne cele treningowe (w oparciu o analizę komponentów ciała i specjalistyczne fit testy), a także przedstawi grafik zajęć i odpowie na wszelkie pytania. Takie spotkanie oswaja nas z przestrzenią, umożliwia zdobycie wiedzy i bezpieczniejszy start z treningami - dodaje Daniel Biegaj.

Jak dobrze… - działania w kampanii

Kampania „Jak dobrze…” realizowana będzie outdoorowo na nośnikach OOH i DOOH w całej Polsce, online w ramach kampanii SEM i display, a także w formie licznych działań w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube), angażujących odbiorców. Hasła utrzymane są w konwencji FAQ, wsparte realistycznymi zdjęciami ćwiczących ludzi, którzy mówią w prosty sposób o przyjemności, poprawie zdrowia i pełnym wsparciu, czyli o wszystkich korzyściach towarzyszących ruchowi w klubie fitness.

Kampania „Jak dobrze…” potrwa do końca października 2022 roku. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Keino. Za zakup mediów odpowiada Media People i Value Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Benefit Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764