logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła pierwsza kampania radiowa portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl

  PR 10.02.2022, przeczytano 482 razy

Jobboard RocketJobs.pl startuje z kampanią radiową, w której komunikuje szeroki wachlarz nowoczesnych kategorii pracy umysłowej na swoim portalu. Reklamy można usłyszeć w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-pierwsza-kampania-radiowa-portalu-pracy-przyszlosci-rocketjobs.pl,394714,artykul.html

RocketJobs.pl w najnowszej kampanii radiowej nawiązuje do szerokiego zakresu kategorii ogłoszeń o pracę na swoim portalu, takich jak marketing, sprzedaż, inżynieria, finanse, HR, consulting oraz BI & Data. Zabawna forma spotu wykorzystuje kontekst podróży statkiem kosmicznym do miejsca, które każdy pracownik umysłowy powinien odwiedzić szukając nowej pracy -  RocketJobs.pl czyli portalu pracy przyszłości.

- Chcemy docierać do wszystkich miejsc gdzie znajduje się nasza grupa docelowa czyli specjaliści z szeroko pojętej kategorii pracy umysłowej. Zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalną formę spotu, która odróżnia nas nie tylko od konkurencji, ale także w całym paśmie reklamowym - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl.

Koncept kreatywny wpisuje się w strategię pozycjonowania jobboardu jako portalu pracy przyszłości, stąd nawiązania do kosmosu i rakiety (statku kosmicznego) jaka widnieje w nazwie i logo RocketJobs.pl. Kampania emitowana jest w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. Radio TokFm, Eska Rock Warszawa czy Akademickie Radio Kampus. Za koncept kreatywny i zakup mediów odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl zarządzany przez nowego Marketing Managera Artura Leśniaka.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764