logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła platforma edukacyjna Zdziecmi.pl

  PR 30.04.2020, przeczytano 895 razy
ilustracja

Rodzice kolejny miesiąc muszą godzić obowiązki zawodowe z całodzienną opieką nad dziećmi i zdalnym nauczaniem, często nie mają kompetencji pedagogicznych, nie są też w stanie zastąpić towarzystwa kolegów. Dzieci potrzebują pomocy w lekcjach, źle znoszą brak ruchu i kontaktów z rówieśnikami. Z pomocą przychodzą zdalne animacje dla dzieci dostępne na: www.zDziecmi.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-platforma-edukacyjna-zdziecmi.pl,386838,artykul.html

Agencja Vi jako pierwsza firma w Polsce stworzyła projekt ZDALNIE W DOMU, którego celem jest wsparcie dzieci, rodziców i firm w trudnym okresie nauki i pracy zdalnej w czasie przymusowej izolacji. Platforma obejmuje animacje online dla maluchów już od 3. roku życia oraz dla dzieci szkół podstawowych (klasy 0 – VIII), pomoc w zdalnym odrabianiu lekcji i spotkania w kółkach zainteresowań. Program sprawdził się już od pierwszego dnia zamknięcia przedszkoli i szkół, został doceniony zarówno przez pracodawców, rodziców i dzieci, jak i nauczycieli i animatorów.

- Od wielu partnerów biznesowych i rodziców słyszałam, jak ogromnym wyzwaniem jest połączenie pracy w domu z opieką nad dziećmi i zdalną edukacją. W ciągu 2 dni uruchomiliśmy platformę ułatwiającą samodzielne odrabianie lekcji w domu. Początkowo skierowaliśmy projekt do firm, które doceniły wsparcie swoich pracowników w domowym nauczaniu. Pracodawcy postawili na zadowolenie pracujących rodziców, Ci zyskali przestrzeń i bardziej sprzyjające warunki do wykonywania zdalnej pracy, zaś ich dzieci podane w interesujący sposób animacje, konsultacje przedmiotowe i pokoje tematyczne. Rosnące zainteresowanie naszymi zajęciami i wiele próśb o ich szersze udostępnienie sprawiło, że zdecydowaliśmy się na wdrożenie oferty również dla osób indywidualnych oraz przez systemy kafeteryjne. Po rozwiązaniu ogromnego wyzwania organizacyjnego i technologicznego, jakim jest obsługa zapisów i koordynacja zajęć indywidualnych, uruchomiliśmy platformę www.zDziecmi.pl. – mówi Victoria Iwanowska, Prezes Agencji Vi oraz dodaje: - Świadomość, jak ważna społecznie jest walka ze skutkami pandemii koronawirusa, sprawiła, że cały nasz zespół ciężko pracował nad rozszerzeniem wsparcia dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych oraz ich rodziców w opcji dla odbiorców indywidualnych. Naszym celem była większa dostępność programu.

Założenia programu: animacje dla dzieci w wieku 3-10 lat i zajęcia w klasach IV-VIII

Animatorzy w godzinach pracy rodziców organizują dla dzieci aktywności przez Internet. Dla maluchów są to głównie zajęcia ruchowe. Rodzice dzieci w klasach 0-III dostają wcześniej listę rzeczy potrzebnych do zajęć, które mają w domu i nie wymagają kupowania, np. rolka papieru toaletowego, kredki, itp. Dla starczych dzieci nauczyciele i korepetytorzy są dostępni online każdego dnia w konkretnym przedziale czasowym, przykładowo między 15 a 18. Dzieci wchodzą do wirtualnych pokojów przedmiotowych, gdzie są zapraszane na indywidualne rozmowy z nauczycielem konkretnego przedmiotu. Wpisują swoje pytania na prywatnym chacie i mogą otrzymać odpowiedź pisemnie lub poprzez videoczat. Czym się różni rozprawka od opowiadania? Skąd mam wiedzieć, który czas przeszły użyć w języku angielskim? Zrobiłam matmę, wysyłam zdjęcie, może Pani sprawdzić, czy to dobrze policzyłam, bo wydaje mi się, że gdzieś jest błąd. Nie rozumiem polecenia, czy może mi Pan wytłumaczyć o co tu chodzi? – to zaledwie kilka pytań, z jakimi dzieci zwróciły się w pierwszym miesiącu działania projektu. Dzieci, które odrobiły już lekcje, szukają szerszych informacji lub chcą porozmawiać, mogą wziąć udział w spotkaniach z ciekawymi osobami. Hitem okazały się escape roomy, doświadczenia fizyczne i chemiczne, piłka nożna, zajęcia ekologiczno – przyrodnicze oraz „zrób to sam".

Zalety wdrożenia dla firm i zajęć dla osób indywidualnych

Wykupując pakiety na wyłączność firmy mają możliwość decydowania o liczebności grup i dopasowanie programu do oczekiwań organizacji. Niektóre firmy proszą także o wdrożenia w językach obcych, głównie w języku angielskim i rosyjskim. Pokoje zamknięte, w których bawią się jedynie dzieci pracowników z danej firmy, sprzyjają ich integracji. Dzieci mają także możliwość poznania firmy rodziców, np. przez zabawne opowieści „co rodzice robią w pracy”. Sprawdzone rozwiązania w opcji dla firm zostały przełożone na szersze wsparcie dla osób indywidualnych. W przypadku, gdy rodzic wykupuje pojedyncze zajęcia na portalu www.zDziecmi.pl lub korzysta z programu kafeteryjnego, jego dziecko dołączane jest do jednego z dostępnych pokojów, zgodnie z grupą wiekową.

Opinie klientów o projekcie:

- Zaangażowanie się w tę akcję jest odpowiedzią na potrzeby naszych pracowników. W Nationale-Nederlanden mamy świadomość, że czas, gdy placówki oświatowe są zamknięte, jest szczególnie trudny dla tych osób, które muszą łączyć swoją pracę zawodową z opieką nad dziećmi. Dlatego chcemy być wsparciem dla naszych pracowników i zapewnić ich dzieciom dostęp do atrakcji, które urozmaicą im czas spędzany w domu. Planujemy konsekwentnie rozwijać ofertę skierowaną do rodziców – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.

Grupa Żywiec rozpoczęła większe wdrożenia od testów: - Opieka nad dziećmi w trakcie kwarantanny to niemałe wyzwanie. Staramy się ułatwić naszym pracownikom to zadanie. (…) Przeprowadziliśmy dzień próbny i reakcja pracowników i dzieci biorących udział w zajęciach była bardzo pozytywna, dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu tej formy naszego wsparcia dla pracowników i ich rodzin. Jest to część szerszego pakietu, który im oferujemy w tych trudnych i niepewnych czasach.

W swojej statusowej działalności Agencja Vi jest przede wszystkim organizatorem, dlatego w ciągu 48 godzin była w stanie stworzyć całkowicie nowe produkty dostosowane do zmienionych przez kwarantannę potrzeb. Sztab roboczy czerpał doświadczenia z wcześniejszych, różnorodnych realizacji. Niezwykle istotne było doświadczenie programistyczne i technologiczne, które umożliwiło sprawne stworzenie systemu do obsługi zapisów, nawet dla organizacji zatrudniających kilkaset czy kilkadziesiąt tysięcy pracowników. Kolejnym etapem jest wyjście z szerszą ofertą do milionów dzieci poprzez systemy kafeteryjne oraz sprzedaż indywidualną przez stronę: www.zDziecmi.pl. Jako pomysłodawca i twórca tej platformy edukacyjnej Agencja Vi umożliwiła łączenie wolontariuszy wspierających dzieci w nauce. Do projektu zaprasza ekspertów w swoich dziedzinach, w tym pojedyncze osoby: nauczycieli, animatorów, korepetytorów, ciekawe osobowości, jak i agencje z kreatywnymi zajęciami.

Agencja Vi angażuje się także w działania społeczne. Stworzyła serwis www.RazemZsasiadami.pl, gdzie udostępnia darmową aplikację webową Zakupy dla sąsiadów oraz poradnik Jak Budować Wspólnoty. Założenie akcji jest takie, że każdy może pomóc zatrzymać koronawirusa poprzez działanie na rzecz lokalnej społeczności i udzielanie pomocy sąsiedzkiej. Idąc do sklepu możemy zrobić zakupy dla sąsiadów, szczególnie osób najbardziej zagrożonych, powyżej 60. roku życia czy tych z przewlekłą chorobą lub osłabionym układem odpornościowym. Osoby te mogą potrzebować dostaw żywności lub po prostu szukać emocjonalnego wsparcia.

Agencja włączyła się także w tworzenie rozwiązań w obszarze innowacji społecznych #ideaHACK, ponieważ obecne zagrożenie nie jest chwilowe i z jego konsekwencjami możemy mierzyć się przez najbliższe lata. W związku z tym warto wspierać innowatorów, działać w imię zmieniania świata na lepszy i dawać przykład innym.

Źródło: Agencja Vi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery stawia na kanały nowej generacji
Przełomowy ruch TVN Warner Bros. Discovery – uruchomienie kanałów nowej generacji – okazał się strzałem w 10. oraz odpowiedzią na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Polski oddział koncernu nie zatrzymuje się i regularnie powiększa swoją ofertę o kolejne. Najnowszy – TVN Pora na show zadebiutuje na rynku już w sobotę...
Hotel Paradise 8: ponad pół miliona widzów finału w TVN7
Ósma edycja Hotelu Paradise dobiegła końca. Finałowy odcinek, wyemitowany we wtorek 14 maja, zgromadził przed telewizorami aż 503 tys. widzów! Reality show zapewnił tym samym stacji pozycję wicelidera pod względem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. Udział w rynku wśród widzów w wieku 20-54 wyniósł 7,8%.
Od 9 maja w środy o godzinie 10:00 i w czwartki o 22:00 zapraszamy Patronów i Słuchaczy do szczególnego przysłuchiwania się audycji „Próbny lot”, w której będziemy „próbować” nowych kandydatów. Zainteresowani, którzy sprawdzą się w roli „lotników” dołączą do redakcji muzycznej Radia Nowy...
Wystartowało RMF Maxx Tomaszów Mazowiecki
W poniedziałek 13 maja zaczęło emisję nowe radio lokalne – RMF MAXX Tomaszów Mazowiecki. Rozgłośnia nadaje na częstotliwości 88,4 FM i słychać ją w mieście oraz okolicach.
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764