logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu

   06.06.2022, przeczytano 478 razy
ilustracja

Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-dla-zwiedzajacych-na-14.-edycje-targow-festiwal-marketingu,396165,artykul.html

Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów Festiwal Marketingu odbędzie się konkurs Super Gift 2022, podczas którego zaprezentowane zostaną najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający będą mogli zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności.

Podczas targów nie zabraknie również konkursu POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający będą mogli zagłosować na najlepszy display reklamowy.

  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

TERMIN I MIEJSCE

  • 14-15 września 2022 r. 10:00 – 17:00
  • EXPO XXI Warszawa

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764