logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja na Festiwalmarketingu.pl & Festiwaldruku.pl

   31.05.2021, przeczytano 553 razy
ilustracja

Ruszyła bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 13. edycję targów FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl, które odbędą się 15-16 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-na-festiwalmarketingu.pl-and-festiwaldruku.pl,391704,artykul.html

Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Przestrzeń wystawiennicza zostanie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów odbędzie się konkurs Super Gift 2021, podczas którego zaprezentowane zostaną najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający będą mogli zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności. Podczas targów nie zabraknie również konkursu POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający będą mogli zagłosować na najlepszy display reklamowy. Jak co roku podczas targów odbędzie się konkurs o Złoty Medal, planowane są także konferencje poświęcone branży poligrafii i druku.

– Grono wystawców wrześniowych targów jest imponujące! 170 firm potwierdziło swój udział w wydarzeniu. Teraz czas na odwiedzających – z niecierpliwością czekamy na Państwa, aby razem dokonać reSTARTu branży – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalMarketingu.pl.

Lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

  • TERMIN I MIEJSCE:15-16 września 2021 r. EXPO XXI Warszawa, Więcej informacji w: Lokalizacja i dojazd.
  • GODZINY OTWARCIA: 10:00 – 17:00

Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764