logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show

  PR 06.10.2022, przeczytano 790 razy
ilustracja

Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-na-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku-promo-show,397500,artykul.html

Wydarzenie w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

– Promo Show wyróżnia się formułą. Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam (strefa dostawców mediów i maszyn) oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie – mówi Robert Załupski, organizator targów i dodaje – Nie tworzymy sztucznych przestrzeni typu strefy relaxu. Targi nie są do odpoczywania, ale do nawiązywania biznesowych kontaktów i budowania relacji. Zwiedzający mają w zamierzeniu spędzać czas na stoiskach wystawców. Zawsze zostaną tam odpowiednio ugoszczeni i to na najwyższym poziomie.

Promo Show 2023 odbędzie się 8-9 lutego 2023 roku.

  • Zarejestrować się na targi można TUTAJ.
  • Pełna lista wystawców Promo Show 2023 dostępna jest TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764