logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show

  PR 06.10.2022, przeczytano 697 razy
ilustracja

Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-na-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku-promo-show,397500,artykul.html

Wydarzenie w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

– Promo Show wyróżnia się formułą. Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam (strefa dostawców mediów i maszyn) oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie – mówi Robert Załupski, organizator targów i dodaje – Nie tworzymy sztucznych przestrzeni typu strefy relaxu. Targi nie są do odpoczywania, ale do nawiązywania biznesowych kontaktów i budowania relacji. Zwiedzający mają w zamierzeniu spędzać czas na stoiskach wystawców. Zawsze zostaną tam odpowiednio ugoszczeni i to na najwyższym poziomie.

Promo Show 2023 odbędzie się 8-9 lutego 2023 roku.

  • Zarejestrować się na targi można TUTAJ.
  • Pełna lista wystawców Promo Show 2023 dostępna jest TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764