logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja na pierwszy DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie

  PR 18.09.2021, przeczytano 399 razy

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 28 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Weronika Seweryn (Visibly), Jacek Tkaczuk (Bluerank) oraz Anna Moczuska i Damian Kołodziejski (Sempai).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-na-pierwszy-dimaq-voice-online-po-wakacyjnej-przerwie,393047,artykul.html

Prelekcja I, godz. 15:05: „PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej - Weronika Seweryn, Visibly

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Czym dokładnie jest ad blindness oraz poznasz fakty, najnowsze dane i aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska?
  • Co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer – poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.
  • Czym są „SEO media relations” w praktyce oraz jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów?

Prelekcja II, godz. 15:35: „Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce - Jacek Tkaczuk, Bluerank

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji pokażę 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.
  • Jak optymalizować wyniki działań reklamowych dzięki feedom?

Prelekcja III, godz. 16:05: „CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe” - Anna Moczuska oraz Damian Kołodziejski, Sempai

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji? Podczas naszego wystąpienia omówimy błędy najczęściej popełniane przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzez poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online?
  • Jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie?
  • Na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej?
  • Jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie?
  • Jakie są kluczowe elementy nawigacyjne serwisu oraz jak zaprezentować swoje produkty?

Link do bezpłatnej rejestracji jest TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764