logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rejestracja na targi Festiwaldruku.pl

   18.08.2020, przeczytano 1301 razy
ilustracjastrzałka

Trwa rejestracja dla zwiedzających na wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rejestracja-na-targi-festiwaldruku.pl,388135,artykul.html

Jak podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży FestiwalDruku.pl, biznes potrzebuje spotkań.

– Nie ukrywamy, że ostatnie miesiące dla nas jako organizatora targów, były okresem niepewności i wątpliwości. Research przeprowadzony przez nas wśród wystawców, jak i zwiedzających daje nam jednak jasny sygnał z rynku - branża potrzebuje spotkania w profesjonalnej przestrzeni, powrotu do prowadzenia biznesu i rozmowy z klientami oraz kontrahentami. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży. Narzędzia do komunikacji online, tak ostatnimi czasy pomocne w kontakcie z klientami czy dostawcami, nie są w stanie zastąpić kontaktu FACE to FACE, możliwości obejrzenia produktów czy zobaczenia na żywo maszyn – wyjaśnia Monika Opałka.

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 9-10 września 2020 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl. Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

SIGNS.PL jest partnerem medialnym targów.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764