logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rejestracja na targi Festiwaldruku.pl

   18.08.2020, przeczytano 1021 razy
ilustracjastrzałka

Trwa rejestracja dla zwiedzających na wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rejestracja-na-targi-festiwaldruku.pl,388135,artykul.html

Jak podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży FestiwalDruku.pl, biznes potrzebuje spotkań.

– Nie ukrywamy, że ostatnie miesiące dla nas jako organizatora targów, były okresem niepewności i wątpliwości. Research przeprowadzony przez nas wśród wystawców, jak i zwiedzających daje nam jednak jasny sygnał z rynku - branża potrzebuje spotkania w profesjonalnej przestrzeni, powrotu do prowadzenia biznesu i rozmowy z klientami oraz kontrahentami. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży. Narzędzia do komunikacji online, tak ostatnimi czasy pomocne w kontakcie z klientami czy dostawcami, nie są w stanie zastąpić kontaktu FACE to FACE, możliwości obejrzenia produktów czy zobaczenia na żywo maszyn – wyjaśnia Monika Opałka.

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 9-10 września 2020 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl. Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

SIGNS.PL jest partnerem medialnym targów.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Rejestracja przez internet.
A potem trzeba odstać swoje w długiej kolejce do kasy, żeby internetową rejestrację zamienić na wejściówkę.

avatar użytkownika
,

Przekażemy tę uwagę organizatorom.  

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764